Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@02:46:37 GMT

ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۴۸۱۹

ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مشخص می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این اردو با ترکیب ۱۲ بازیکن از روز گذشته آغاز شده است و تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

حسن پالار با اعلام این خبر که ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی در پایان این اردو مشخص می شود، افزود: درحال حاضر ۱۲ نفر به اردو دعوت شده اند و اواخر این اردو ترکیب نهایی مشخص خواهد شد و اردوی پایانی را نیز تا ۱۵ خردادماه که اعزام به این رقابت ها است، پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط شاگردانش در این اردو اظهار داشت: شرایط تیم نسبت به اردوی قبل خیلی بهتر و امیدوارکننده تر شده است. در این اردو به کارهای تاکتیکی و تیمی و حمله و دفاع می پردازیم و از آنجایی که مسابقه نخست تیم ما با استرالیا است تمریناتمان بر اساس بازی اول متمرکز شده است. ما پیش از این نیز با این تیم بازی کرده ایم و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می کنیم، اما فیلم مسابقه تیم های ترکیه و ایتالیا را ندیده ایم. برای به دست آوردن فیلم مسابقات این تیم ها رایزنی کرده ایم و امیدوارم که به دستمان برسد.

محمدحسن سیاری، مجتبی کمالی، پیمان میزان، مهدی مظلوم، رضا عیوضی، مهدی ماندگاری، علی کریمی، همایون عسکری، مهدی عباسی، امیررضا احمدی، مهدی موسوی و حسنعلی کعبی، ۱۲ بازیکن دعوت شده به اردو هستند که تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند.

رقابت‌های قهرمانی جهان از ۱۸ تا ۲۶ خردادماه در دو گروه شش تیمی و در تورنتو کانادا برگزار می شود.

ایران در گروه اول این مسابقات قرار دارد و با تیم های ترکیه، کانادا، برزیل، استرالیا و ایتالیا همگروه است و در نخستین بازی خود روز هشتم ژوئن (۱۸ خردادماه) به مصاف تیم ملی استرالیا می رود.

گروه B رقابت‌ها هم شامل تیم های بریتانیا، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آفریقای جنوبی و آلمان می شود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

ایران – استرالیا روز پنج شنبه ۱۸ خردادماه (ساعت ۸ به وقت محلی)

ایران – ترکیه روز جمعه ۱۹ خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)

ایران – کانادا روز شنبه ۲۰ خردادماه (ساعت ۱۸ به وقت محلی)

ایران – برزیل روز یکشنبه ۲۱ خردادماه (ساعت ۲۰ به وقت محلی)

ایران – ایتالیا روز دوشنبه ۲۲ خردادماه (ساعت ۱۰ به وقت محلی)

هر روز شش بازی از ساعت ۸ تا ۲۰ انجام می شود و تیم ها سه شنبه ۲۳ خردادماه استراحت خواهند داشت تا آماده مرحله دوم مسابقات در روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال مادرید برای دیدار با بایرن مونیخ مشخص شد

با اعلام ترکیب رئال و بایرن مونیخ شاهد تغییراتی در ترکیب دو تیم ‏نسبت به بازی رفت هستیم. ‏

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی و توماس توخل ترکیب اصلی ‏تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ برای دیدار امشب دو تیم در ‏سانتیاگو برنابئو را اعلام کردند. ‏

دو تیم امشب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ‏مصاف هم می‌روند. بازی رفت در آلیانز آره‌نا با تساوی 2-2 به پایان ‏رسید و تکلیف تیم صعودکننده به فینال ومبلی که باید به مصاف ‏بوروسیا دورتموند برود امشب در برنابئو مشخص خواهد شد. ‏

در رئال مادرید ترکیب اصلی با ترکیب دیدار رفت تنها یک تفاوت دارد و ‏آن هم بازگشت دنی کارواخال به ترکیب است. کارواخال به دلیل ‏محرومیت بازی رفت را از دست داد و امشب به دستور آنچلوتی از آغاز ‏به میدان می‌رود.‏

ترکیب اصلی رئال مادرید: لونین، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، ‏والورده، شوامنی، کروس، بلینگام، رودریگو، وینیسیوس جونیور.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب رئال مادرید برای دیدار با بایرن مونیخ مشخص شد
  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برنامه سری فینال لیگ برتر بسکتبال مشخص شد
  • برترین های مسابقات ملی مهارت رانندگی لیفتراک مشخص شدند
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است