Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حکم هیات داوران ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه‌های برتر سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی شدند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به نقل از ستاد امور خبری و رسانه‌ای سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر اساس حکم هیات دوران ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش ناشران عمومی حوزه تهران ضمن تقدیر از انتشارات سفیر اردهال، غرفه انتشارات ققنوس به عنوان غرفه برتر معرفی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش ناشران عمومی حوزه شهرستان نیز ضمن تقدیر از غرفه معروف، غرفه انتشارات درالعلم به عنوان غرفه برتر معرفی گردید.

ناشران دانشگاهی غرفه انتشارات (نگاه دانش) به عنوان غرقه برتر انتخاب شد. در این بخش همچنین غرفه «ابن سینا» به عنوان شایسه تقدیر شناخته شد.

در بخش ناشران کودک و نوجوان نیز انتشارات (زعفران) به عنوان غرفه برتر معرفی شد و انتشارات (خط خطی) به عنوان غرفه شایسته تقدیر شناخته شد.

بر اساس حکم هیات دوران ناشران داخلی سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش ناشران آموزشی نیز انتشارات (سرمشق) به عنوان غرفه برتر و انتشارات (راه اندیشه) به عنوان غرفه شایسته تقدیر از سوی هیات داوران معرفی شدند.

در بخش ناشران دیجیتال نیز غرفه (فیدیبو) به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، هیات دوران ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عبارتند از: آموزگار؛ معتمد صنف و رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان، حسن‌پور؛ رئیس هیات داوران و مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران، اسماعیلی‌راد؛ معاون اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کمالی‌نژاد؛ عضو هیات نظارت بر نشر داخلی و نماینده دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی، طالقانی؛ نماینده بخش ناشران دانشگاهی، جداری؛ نماینده بخش کودک و نوجوان، رئیسی‌نیا؛ نماینده بخش ناشران آموزشی، موحدی؛ نماینده مدیر بخش ناشران دیجیتال، معینی؛ نماینده بخش ناشران عمومی، عین‌اللهی؛ نماینده ناشران داخلی.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت