Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:36:15 GMT

دولت یازدهم از کدام عزت حرف می زند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۵۹۰۷

دولت یازدهم از کدام عزت حرف می زند

استاد دانشگاه شیراز ابراز کرد: متأسفانه چیزی که امروز این دولت به عنوان عزت از آن دم می زند زلت است و آن هم دیپلماسی زلیلانه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر،محمد جوادعسکری در جمع حامیان ستاد حجت الاسلام رئیسی در یاسوج به وعده های پوچ و توخالی دولت یازدهم در موضوع بازگشت عزت اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم از کدام عزت حرف می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آقایان غیر از دروغ پردازی و تهمت به منتقدان چیزی بلد نیستند، بیان کرد:مگر فاجعه منا، جده و لخت کردن ناموس ایرانی در فرودگاه گرجستان را این آقایان عزت می دانند.

استاد دانشگاه شیرازابراز کرد: متأسفانه چیزی که امروز این دولت به عنوان عزت از آن دم می زند ذلت است و آن هم دیپلماسی ذلیلانه و زانو زدن وزیر خارجه ما در برابر امیر مست کویت.

عسکری به عرصه انتخابات و حساس بودن این انتخابات در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: امروز باز هم صحنه ای از عاشورا را می بنیم که حق و باطل در جلوی هم ایستاده اند و که خواص در این زمینه باید مواظب باشند وگرنه سلیمان بن صرد خزایی ها هرگز نمی توانند به یاری امام بیایند.

وی با بیان اینکه خواص امروز حرف اول را در انتخاباب می زنند، بیان کرد: امروز دیگر نباید مثل سلیمان بن صرد خزایی تردید داشت بلکه باید حسینی وار در صحنه ماند .

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه دولت از کدام وعده عمل کرده سخن می گوید، بیان کرد: دولت یازدهم غیر از کوچک کردن سفره مردم، ایجاد تورم، ، بیکاری و تعطیلی کارخانه و رشد نقدینگی کدام کارمفید را انجام داده است که از ان دفاع می کند.

عسکری با انتقاد از سخنان برخی از آقایان در مناظره که هر روز می گویند ما سایه جنگ را از سر این کشور برداشتیم، بیان کرد: کدام سایه جنگ را می گویند، سایه جنگ را این مردم با عزت شهیدان و مدافعان حرم برداشتند نه شعارها و برجام های ذلیل شده شما، این مردم بودند که دشمن را به عقب راندند نه بله قربان گویی شما در برابر کداخدایتان.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم امروز با هر وسیله ای بدنبال رأی جمع کردن است حتی با تهدید مردم،گفت: شواهد حاکی از آن است که این دولت 450هزارمیلیارد تومان را هزینه های انتخاباتی و رأی جمع کردن ها با امیال مختلف از وام های 10 میلیونی به دهداران تا پخش پول بین مردم کرده است.

این فعال فرهنگی بیان کرد: اطلاعات دقیقی داریم که بخشداریها و فرماندرایها را با تمام جدیت پای کارآورده اند تا بتوانند با هر طریقی نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.

عسکری با بیان اینکه حتماً تخلفات عمده ای از سوی این آقایان در انتخابات به وقوع خواهد پیوست، بیان کرد: ما به این آقایان خواهیم گفت مردم بیدارند و نخواهند گذاشت رأی آنها را برای به قدرت رسیدن شما ضایع شود.

وی با انتقاد از رویه دولت روحانی در چهار سال اخیر گفت: یکی از دلایل فساد مبارزه نکردن با نزدیکان و مدیریت های طولانی از اول انقلاب تا به الان است و اگر نگاهی اجمالی به این دولت بیاندازیم خواهیم فهمید که نیمی از وزرای این دولت از اول انقلاب تا به حالا پست داشته اند .

عسکری با بیان اینکه مدیریت طولانی مدت فساد به همراه دارد، گفت:متأسفانه این دولت،دولت پیرمردها است و جوان ها در آن جایی ندارند ، این تفکرات ضربه به بدنه نظام و اشتغال جوانان است.

وی به مبارزه بسیجیان ولایت مدار در برابر دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن امروز مغلوب قدرت نمایی بسیجیان و جوانان ولایت مدار این مملکت شده است و می داند سه رکن اصلی این انقلاب مهدویت، ولایت و شهادت است پس امروز به دنبال از این بردن این تفکرات است.

این فعال سیاسی بیان کرد: ما برای قدرت نمی جنگیم بلکه برای مستضعفین و مردم می جنگیم و می خواهیم تغییر به نفع مردم و برای مردم باشد نه برای منافع حزبی و شخصی که امروز برخی از آن دم می زنند.

عسکری با بیان اینکه هیچ نقطه سیاهی در پرونده آقای رئیسی نیست و همه این آقایان از آن اطلاع دارند، گفت: رئیسی مخزن اسرار این انقلاب است و اگر می خواست می توانست در مناظره سوم مانند برخی که بی ادبانه به این شخصیت توهین کردند همه را بگوید اما ادب و شخصیت این مردم بزرگ نگذاشت پرده ها گشوده شود.

وی به توهین های برخی از نامزدها به آقای رئیسی اشاره کرد و گفت: کسانی که به رئیسی تهمت زدند بدانند که مردم از فساد های نزدیکان آنان باخبرند و مردم می دانند که کدام شخص می تواند بافساد مبارزه بکند.

این استاد دانشگاه به شعارهای توخالی این آقایان در عرصه های سیاسی نیز اشاره داشت و گفت: به آقایان می گوییم اگر قدرت بسیجیان خمینی و مدافعان حرم نبود امروز این آقایان جرأت نداشتند از برجام و آن قرارداد های ننگین سخن به میان بیاورند.

عسکری به فساد های وزارت خانه های دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: آقای روحانی بگوید وزرای میلیاردی در این دولت از آخوندی گرفته تا نعمت زاده این پولها را از کجا آورده اند آیا از جیب مردم برنداشته اند ، آیا از بیت مال و حقوق جوانان این مرز و بوم برنداشته اند.

وی با بیان اینکه این آقایان امروز بجای نگاه به داخل نگاهش به بیرون از مرزهاست، گفت: مگر همین اقای نعمت زاده سرمایه گذاریهای 15شرکت خصوصی اش را در بیرون از کشور دنبال نمی کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آقای رئیسی شعارش و گفتارش همیشه مبارزه با فساد بوده است، بیان کرد:مردم امروزنگرانندکه چرا این همه فساد در کشوررخ داده ، چرا کارخانه ها تعطیل شده و چرا چرخ زندگی آنها نمی چرخد.

عسکری با بیان اینکه دغدغه اصلی آقای رئیسی اشتغال جوانان است، گفت:متأسفانه دولت امروز راهکار ندارد و فقط با تهمت و افترا به دنبال جمع کردن آرا برای خود است.

وی با بیاین اینکه اقای رییسی شان و منزلت یک نامزد در مناظرات را حفظ کرد ولی آقایان با بی ادبی دست به تهمت های ناروا زدند، گفت:به فضل الهی مردم با تمام عشقی که به انقلاب و ولایت دارند فضای موجود را تغییر خواهند داد.

عسکری با تأکید براینکه دولت آقای روحانی نگاهش به غرب است و آن را به عینه نشان داده است، گفت: همگان به عینه دیدند که رئیس دولت وعده صد روزه دادولی در جلوی مردم آن را انگار کرد .

وی با بیان اینکه مردم دولت راست گو می خواهد نه دولت تکذیب کن، بیان کرد: همگان بدانند اگراین دولت در صورتی پیروز انتخابات شد، اول از همه در جلوی رهبری بعد مردم و بعد بسیجیان بی ادعا خواهد ایستاد و گوش به فرمان کداخدا خواهد بود .

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه  اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، گفت: هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روابط دولت با مجلس جدید فراگیرتر و خوب خواهد بود افزود:  از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص مطالبه دولت برای بررسی برخی لوایح مهم در دو سه هفته پایانی مجلس جاری با اشاره به اینکه فرصت از دست رفت و مجلس درگیر لایحه بودجه بود، گفت: گمان نمی‌کنیم در دو هفته باقی مانده مجلس بتواند کار زیادی بکند و به این لوایح مورد نظر دولت رسیدگی کند هر چند هنوز هم امیوداریم  یکی دو مورد از آنها مثل قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت قابل بررسی و تصویب و تبدیل شدن به قانون باشند.

انتاهی پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد