Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از شرکت ۲۱ هزار مددجوی کرمانشاهی در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی با بیان اینکه در سال ۹۵ حدود۲۱ هزار مددجو در استان کرمانشاه مهارت های فنی و حرفه ای متنوعی را فراگرفته اند، گفت: حدود ۱۲ هزار از این تعداد مددجوی آموزش دیده را بانوان و مابقی آنان را فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به محل سکونت مددجویان آموزش دیده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار و ۲۷۱ نفر ازمددجویان بهره مند از آموزش های رایگان فنی و حرفه ای طی سال ۹۵ در روستاهای استان کرمانشاه و مابقی آنان در شهر سکونت داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با یادآوری اینکه مهارت های فنی و حرفه ای در دوره های آموزشی صنایع دستی، خدمات، فعالیت های صنعتی، کشاورزی و دامپروری به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود، اظهار کرد: سه هزار ۳۹۱ مددجو از تعداد مددجویان بهره مند از آموزش های فنی و حرفه ای طی سال گذشته در دوره های آموزشی صنایع دستی حضور پیدا کرده و مهارت های لازم را فراگرفته اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: چرم دوزی، فرش بافی، گلیم بافی، گیوه بافی، معرق کاری و ... از اصلی ترین مهارت های صنایع دستی به شمارمی رود که مددجویان بر اساس علاقه از این آموزش ها بهره مند شده اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مددجویان تحت حمایت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای رایگان است، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۵ بیش از ۲۱ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال برای کمیته امداد هزینه در برداشته است.

خدرویسی تاکید کرد: مددجویان در صورت کسب مهارت و دارا بودن شرایط لازم می توانند از تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال بهره مند شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، این آزمون با هدف استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت، مشاور تخصصی در ۷۶ حوزه آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد.
از این تعداد شرکت کننده ۱۲ هزار و ۴۱۳ داوطلب زن و ۴ هزار و ۵۸ داوطلب مرد بودند.
نتایج آزمون ماه آینده از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام و واجدان شرایط به مصاحبه دعوت می‌شوند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه