Web Analytics Made Easy - Statcounter

حل برخی مشکلات کشور نیازمند زمان است. حسن روحانی گفت: سوال عجیب وغریبی می کنند ومی گویند روز اول آمیدید برای ماههای آخر امدید، من فکرمی کردم این سوالات برای همه کودکان هم روشن است، روزاول به همه این مردم عهد بستیم به میدان کارآمدیم وتصمیمگرفتیم، بعد بودجه تعیین کردیم وبعد مزارع وکارخانه ها را ساختیم
وی افزود: رسیدیم برای افتتاح، امروز با خرسندی می خواهیم افتتاح کنیم ومردم عزیز 2 هدف عمده داریم درچهار سال اینده می خواهیم اول رفع محرومیت وفقر درایران را داشته باشیم می گویند چرا پارسال تصمیم گرفتید حقوق محرومان را اضافه کنید وامسال برای مدد جویان وبازنشستگان ومحرومان اولین قدم را برداشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن روحانی افزود: قول می دهم تا پاین دولت دوازدهم فقر مطلق برای همیشه رخت بربند.مردم ایران ازهمان ابتدای دو.لت یازدهم هرچه تعهد کردک عمل کردم امروز هم اگر چیزی می گویم پای تعهدم می ایستم، مشکلات کشور را می شناسم ودر برابر مشکلات راه حل های عملی را پیش رو می گذارم وبه جای اینکه سال آینده 6 میلیون تن گندم از خارج وارد کنیم درگندم خودکفا شدیم
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت، در خودکفایی دیگر محصولات در مسیر حرکت هستیم برای مسئله آب بیشترین سرمایه گذاری را انجام می دهیم وانجام داده ایم مشکل آب کشور یکساله به وجود نیامده تا یکساله حل شود اما قدمهایی که درزمینه آب برداشته شده بیش از 8 سال گذشته است.
وی گفت: ما درتحریم بودیم نفت ما را بازارهای عربستان گرفته بود چاههای نفت را قفل زده بودند، راه تجارت را بسته بودند ناچاربودیم اول راه را باز کنیم، تحریم را برداریم وبتوانیم نفت بیشتری تولید کنیم وبفروشیم امروز که نفت پولش بیشترشده است تصمیمگرفتیم به محرومان بدهیم آنها می گویند تحریم ادامه می داشت تا کاسبان تحریم جیب هایشان پولدارتر می شدند.
حسن روحانی گفت: درزمینه آب روستایی برای 5هزار و200 روستا آبرسانی شدو انچه وعده دادیم به دنبال تحقق آن هستیم وما جمع شدیم تابگویم راه پیشرفت کشور را دادمه خواهیم داد و آزادی وپرنده ازادی را به پرواز درخواهیم آورد. وامده ایم بگوییم اصلاحات واعتدال منزوی نخواهدشد وآماده ایم با اصولگرایان با برادری، ومهربانی رفتار کنیم
وی تصریح کرد، منتقدان با صدای بلند ندای خود را به گوش مردم برسانند همانطور که درشعار این انتخابات گفتیم اولین کلام آزادی است، دومین کلام اهمیت واقعی جامعه، سومین کلام آرامش وچهارمین کلام پیشرفت ایران عزیز است.
ادامه دارد ودر حال تکمیل شدن است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند

باشگاه سپاهان از سخنان زشت یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس شکایت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهادهای مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنان رهبر انقلاب در با اعضای تیم ملی فوتسال + فیلم
  • پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • ترتیل صفحه 248 کلام الله مجید+ صوت
  • هشت نکته درباره سخنان دوم بانکی‌پور: حواس‌تان به سفره مردم خودمان باشد
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • وعده صادق احساس غرور ملی بود / میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است