Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:14:13 GMT

صعود احسان‌پور، کریمی و محبی به فینال کشتی آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۷۴۳۹

صعود احسان‌پور، کریمی و محبی به فینال کشتی آسیا

آزادکاران اوزان ۶۱،۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران با شکست رقیبان‌شان به فینال کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسیدند.

به‌ گزارش ‌"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه‌ رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ که در دهلی پایتخت هند در جریان است، در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه‌ یازده بر صفر جی هون یون از کره جنوبی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه‌ ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل اختیار نورزاف، دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از ازبکستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه‌ ۹ بر هشت شکست خورد. وی با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت تا ابتدا به مصاف گون وو لی از کره جنوبی برود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دیدار رده بندی با غلام جان شاریپوف از تاجیکستان کشتی بگیرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه‌ یازده بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد مقابل گوانگ اوک کیم از کره جنوبی با نتیجه‌ هفت بر صفر به پیروزری رسید. کریمی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل اونوربات پوریجاو دارنده مدال نقره جهان از مغولستان با نتیجه‌ یازده بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه‌ یازده بر صفر به پیروزی سید وی در دور دوم مقابل زولبو ناتساگسورن از مغولستان با نتیجه‌ پنج بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله مقابل کانگ جین نام از کره جنوبی به پیروزی رسید و فینالیست شد.

کشتی آزاد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد اما راهی فینال شد.

یووه در بازی رفت با نتیجه 2-0 برنده شده بود و امشب هم تا دقایق پایانی عقب افتاده بود که با گل آرکادیوش میلیک نتیجه را 3-2 کرد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.


ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد