Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:08:22 GMT

کلاس مربیگری درجه سه تیراندازی با کمان در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۸۲۶۰

کلاس مربیگری درجه سه تیراندازی با کمان در بوشهر برگزار شد

مهرداد بهروزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره در سالن ورزشی نیروی انتظامی (واقع در محله جفره) با حضور 26 نفر برگزار شد که 12 نفر آنها بانوان و مابقی آقایان بودند.
وی بعنوان مدرس این دروه آموزشی بیان کرد: با پایان این دوره آزمون های عملی و کتبی از شرکت کنندگان در دوره گرفته شده و بزودی نتیجه آن برای صدور گواهی به فدراسیون ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروزی ادامه داد: در استان بوشهر 100 نفر تیرانداز با کمان سازمان یافته فعالیت دارند که داوران و مربیان این بخش نیز به ترتیب هشت و 12 نفر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مرحله نخست مسابقات رنکینگ کشوری که چندی پیش در ساری برگزار شد سارا تبیان در 50 متر ساحلی کامپوند به مقام نخست رسید و امین دهقانی نیز در کامپوند آقایان به رتبه چهارمی دست یافت.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم