Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در فاصله شش روز مانده به دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، روزنامه‌هاي امروز (24 ارديبهشت ماه) بيش از پيش تحت تاثير انتخابات و تبليغات نامزدها هستند و اغلب تيتر يک خود را به برنامه تبليغاتي نامزدها اختصاص داده‌اند.

به گزارش ايسنا، روزنامه «آفتاب يزد» تيتر نخست «سلام به اصلاحات» را انتخاب کرده و در اين ارتباط به همايش روز گذشته ورزشگاه آزادي اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين روزنامه تصوير نخست خود را به سخنراني حسن روحاني در ميان حاميانش اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تيتر يک «خيزش تهران» و روتيتر «اينجا آزادي، سلام 20 هزار نفري به روحاني» را انتخاب کرده و به تجمع حاميان روحاني در ورزشگاه آزادي اشاره کرده است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به جمعيت حاميان روحاني در ورزشگاه آزادي اختصاص داده است و در همين راستا لوگوي خود را بنفش کرده است.

روزنامه «جوان» تيتر يک «روحاني به مناظره دوطرفه دعوت شد» را انتخاب کرده و به دعوت ستاد قاليباف و رييسي از روحاني براي مناظره رودررو اشاره کرده است.
اين روزنامه همچنين تصوير نخست خود را به عيادت رهبر معظم انقلاب از آيت‌الله شاهرودي و پروفسور تربيت اختصاص داده و مطلبي را در همين راستا با تيتر «عيادت رهبر انقلاب از آيت الله شاهرودي، پروفسور تربيت و دو مادر شهيد و جانباز» منتشر کرده است.

روزنامه «کيهان» تيتر نخست «دولت با دروغ‌هاي شاخدار در صداقت و پاسخگويي هم رفوزه شد» را انتخاب کرده و گزارشي از بازتاب مناظره سوم تهيه کرده است.

روزنامه «شرق» تيتر يک «دوباره سلام آزادي» را انتخاب کرده و به همايش حاميان روحاني با حضور بيش از 20 هزار نفر اشاره کرده است.
اين روزنامه همچنين تصوير نخست خود را به سخنراني حسن روحاني در ميان طرفدارانش در ورزشگاه آزادي اختصاص داده است.

روزنامه «قانون» تيتر نخست «گذر زنان در اختيار مردان» را انتخاب کرده و به قانوني که زنان بايد براي خروج از کشور از همسرشان اجازه بگيرند پرداخته است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به حميدرضا جلايي پور اختصاص داده و مطلبي با تيتر «اقتدارگرايان با پوپوليسم دوپينگ مي‌کنند» را منتشر کرده است.

روزنامه «ايران» تيتر يک «ناگفته‌هايي از شکل‌گيري موسسات مالي» را انتخاب کرده و گزارشي از تاريخچه اين نهادها تهيه کرده است.

روزنامه «شهروند» تيتر نخست «روحاني، مصمم براي ساختن آينده ايران» را انتخاب کرده و به همايش روز گذشته طرفدران حسن روحاني اشاره کرده است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به اسحاق جهانگيري، محمدباقر قاليباف، مصطفي ميرسليم و ابراهيم رييسي اختصاص داده و مطلبي را با تيتر «روز داغ سخنراني‌ها» منتشر کرده است و به سفرهاي انتخاباتي نامزدها و گفت وگويشان با مردم اشاره دارد.

روزنامه «آرمان امروز» تيتر نخست «غوغاي روحاني» را انتخاب کرده و به همايش بزرگ طرفداران روحاني اشاره کرده است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به عکسي از جمعيت طرفداران روحاني در ورزشگاه آزادي و حسن روحاني و جهانگيري در حالي که دست خود را براي مردم بالا برده‌اند، اختصاص داده است.

روزنامه «رسالت» تيتر يک «نگاه به بيگانگان، چهار سال کشور را معطل کرد» را انتخاب کرده و به سفر و سخنراني ابراهيم رييسي در شهر کرد پرداخته است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به سخنراني رييسي در ميان مردم شهرکرد اختصاص داده است.

روزنامه «بهار» تيتر نخست «جمعه سرنوشت ايران را مي‌سازيم» انتخاب کرده و به سخنان روحاني در ميان طرفدارانش در ورزشگاه آزادي اشاره کرده است.

روزنامه «وطن امروز» تيتر يک «توپوليسم!» و روتيتر «چرا دولت حسن روحاني برنامه‌هاي محمد باقر قاليباف و سيد ابراهيم رييسي براي بهبود معشيت محرومان را پوپوليسم مي‌داند؟» را انتخاب کرده است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به عکسي از روحاني، جهانگيري و حسين فريدون، اختصاص داده است.

روزنامه «جمهوري اسلامي» نيز تيتر يک «راه احترام به حقوق همه ملت را ادامه خواهيم داد» را انتخاب کرده است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به روحاني در ميان تجمع مردم در ورزشگاه آزادي اختصاص داده است.

روزنامه «ابتکار» تيتر يک «بازگشت به گذشته هرگز !» را انتخاب کرده و تصوير نخست خود را به سخنراني روحاني در ميان حاميانش در ورزشگاه آزادي اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تيتر يک «زمزمه ائتلاف و مناظره‌هاي 2 طرفه» را انتخاب کرده و تصوير نخست خود را به چند عکس از مردم و شور و حال انتخاباتي آن‌ها در خيابان‌هاي شهر اختصاص داده است.

روزنامه «همشهري» تيتر يک «مخالفت دولت با افزايش مستمري فقرا» را انتخاب کرده است.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به عيادت رهبر معظم انقلاب از آيت‌الله شاهرودي اختصاص داده و مطلبي را در همين راستا با تيتر «عيادت رهبر معظم انقلاب از آيت‌الله هاشمي شاهرودي» منتشر کرده است.

روزنامه «وقايع اتفاقيه» تيتر نخست «تراکم فروشي و بلايي به نام خانه‌هاي خالي» را انتخاب کرده و گزارشي از يک معضل اجتماعي و اقتصادي چند سال گذشته را بررسي مي‌کند.
اين روزنامه تصوير نخست خود را به تجمع حاميان حسن روحاني در ورزشگاه آزادي اختصاص داده و مطلبي را درهمين راستا با تيتر «خروش آزادي براي روحاني» منتشر کرده است.

روزنامه «جام جم» تيتر نخست «سايه روشن‌هاي سه مناظره» را انتخاب کرده و گفت‌وگويي با تعدادي کارشناس درباره مناظره‌ها انجام داده است.

روزنامه «مردم سالاري» تيتر يک «سرمايه اجتماعي روحاني» را انتخاب کرده و تصوير نخست خود را به تجمع حاميان روحاني در ورزشگاه آزادي اختصاص داده است.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، اخبار اقتصادی ، تیتر روزنامه های اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9m

دیگر خبرها

  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت