Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:30:01 GMT

بهره بردرای ازمرکز تخصصی "آپا"+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۸۵۸۰

بهره بردرای ازمرکز تخصصی 'آپا'+فیلم

نخستین مرکز تخصصی آپا با حضور وزیر علوم تحقیقات و فنآوری، در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ رئیس دانشگاه شهرکرد گفت : مرکز تخصصی آپا در سه محور آگاهی رسانی، پشتیبانی و ارتقای امنیتی فضای سایبر به صورت تست نفوذ برای سایت‌ها و شبکه‌های سازمان و ارائه راه حل جهت امن سازی سایت‌ها و شبکه‌ها، امنیت سیستم‌های اندروید و در حوزه طراحی، پیاده سازی و استقرار اولین کنترل صنعتی بومی امن در کشور فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقاش شامحمدی افزود : با افتتاح این مرکز 20 نفر به صورت مستقیم و 160 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت شدند.
«آپا» لفظی اختصاری است که از سه حرف اول کلمات آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد تشکیل شده است.
وی گفت : مأموریت "آپا" بیشتر جنبه پژوهشی و تخصصی در حوزه مدیریت پاسخ به حوادث را مد نظر قرارمی دهد و با ایجاد چندین مرکز تخصصی در دانشگاهای کشور، هم به مسأله فرهنگ سازی، ترویج و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه پاسخ به حوادث توجه دارد و هم انتقال دانش و فناوری این حوزه را در داخل کشور و برای شروع این جریان، را پیگیری می‌کند.
دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر دو جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.
بهره بردرای از دانشکده فنی و مهندسی شهرستان فارسان ، بازدید از مزرعه 20 هکتاری گل محمدی در شهرکرد و نشست با رؤسای دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری به این استان بود. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان