Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرهنگ نیوز»
2024-05-09@00:25:37 GMT

بر اساس نسخه سینمایی «ایستاده در غبار» مینی‌سریال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۸۷۲۲

بر اساس نسخه سینمایی «ایستاده در غبار» مینی‌سریال شد

به گزارش فرهنگ نیوز، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم را کسب کند. این فیلم که به زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان می پردازد در جشنواره و در طول اکران مورد استقبال مخاطبان عام و خاص و منتقدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همزمان با ساخت این سینمایی نسخه مینی سریال آن نیز ساخته شده که قرار است برای پخش در سیما در نظر گرفته شود. نسخه تلویزیونی زیرنظر سازمان اوج تهیه شده و در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می‌گیرد.

این مینی سریال ۶ قسمت دارد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی از تلویزیون پخش خواهد شد.

«ایستاده در غبار» به تهیه کنندگی حبیب والی نژاد محصولی از سازمان اوج بود که روایتی واقعی از زندگی متوسلیان داشت.

منبع: فرهنگ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farhangnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرهنگ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به ماده ۹ آئین نامه اجرایی بند پ ماده ۷۲ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵ که اجازه داده است به تشخیص پزشک معالج و پذیرش همه مسئولیت‌ها توسط بیمار و پزشک و در صورتیکه اقلام دارویی خارج از فهرست رسمی دارویی کشور تنها راه درمان یک بیمار باشد دارو به صورت موردی یا تک‌نسخه ای تأمین شود؛ فهرست داروهای تک‌نسخه‌ای مورد نیاز بیماران را اعلام و با توجه به سیاست‌های خود همه شرکت‌های فوریتی و وارد کننده برای تأمین داروهای تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳ دعوت به همکاری کرد.

بنا براین گزارش؛ لازم به ذکر اینکه تعداد اعلام شده داروهای مذکور شامل، نیاز پیش‌بینی شده برای یک‌سال است و مفاد کامل مورد نظر آن اداره کل در سایت سازمان غذا و دارو به طور قابل مشاهده است.

کد خبر 6097857 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نقدی بر سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم/ به جای سرکوب معلول باید علت‌ها واکاوی شوند
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • جای خالی یک سریال ایرانی درباره حسن صباح 
  • ۱۰ سریال جنگی دیدنی در مورد جنگ جهانی اول؛ از Women at War تا Parade’s End
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای