Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@00:17:20 GMT

سوسک در یک برند مشهور شکلات جنجال بپا کرد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۹۴۰۴

سوسک در یک برند مشهور شکلات جنجال بپا کرد! +عکس

مردی که یک بسته شکلات از برند مشهوری را خریداری کرده بود پس از مصرف چند تکه از آن با دیدن صحنه‌ای عجیب شوکه شد. آفتاب‌‌نیوز : جام نیـوز: یک مرد استرالیایی با انتشار تصاویری ادعا کرده است زمانی که می‌خواسته شکلات ورقه‌ای متعلق به برند مشهور M&M را مصرف کند داخل آن یک سوسک مرده پیدا کرده است.

این مرد پس از این اتفاق چندین بار با شعبه این برند مشهور در استرالیا مکاتبه کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شده است، اما مسئولین M&M به مکاتبه‌های او پاسخ نداده‌اند به همین دلیل او عکس‌های گرفته شده از شکلات خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پس از انتشار این عکس یکی از مقامات شرکت Mars اعلام کرده‌اند که وجود این سوسک در شکلات غیر ممکن است و حتماً پس از باز کردن پوشش کاغذی داخل آن رفته است.

مقامات این شرکت برای روشن شدن قضیه از یک حشره شناس برای بررسی وجود سوسک و شناسایی نوع آن کمک گرفته‌اند، این حشره شناسان مدعی شدند نوع خاص سوسک، بومی منطقه‌ای که کارخانه شکلات در آن قرار دارد نبوده و به همین دلیل وجود آن در شکلات غیر ممکن است.

همچنین مدیر کارخانه تولید شکلات M&M گفت با توجه به این که هر یک از بلوک‌های شکلاتی ما قبل از بسته‌بندی و حمل تحت کنترل کیفیت تست ایمنی و آزمایش میکروبیولوژی قرار می‌گیرد، از این جهت احتمال می‌رود پس از باز شدن محصول این حشره وارد بسته شکلات شده باشد.
این مرد که پیش از دیدن سوسک چهار ورق از همان جعبه شکلات را خورده، خواستار رسیدگی به این مسئله شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • این سوسک را نمی شود کشت، فقط باید نگاه کرد! (عکس)
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد