Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:52:12 GMT

لیست 21 نفره ائتلاف آبادگران جوان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۹۴۶۱

لیست 21 نفره ائتلاف آبادگران جوان اعلام شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسن بیادی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از لیست نامزدهای ائتلاف آبادگران 96 در نشستی با خبرنگاران که با حضور سخنگوی این ائتلاف برگزار شد، افزود: این ائتلاف از زمان تشکیل بسیار تلاش کرده و به نظر می رسد که بی حاشیه ترین لیست را ائتلاف آبادگران جوان ایران اسلامی تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارامیدواری کرد: اگر نامزدهای مورد حمایت این ائتلاف توفیق خدمت پیدا کنند، آنان بتوانند در فضای شهری و شورای شهر تهران نیز آرامش ایجاد کنند.
وی ادامه داد: امروز بیشترین و مهم ترین موضوعی که باید در بخش اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد، ایجاد آرامش و به تبع آن برطرف کردن موانع است.
وی اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران مورد حمایت ائتلاف آبادگران 96را شامل حسن بیادی، احمد عبدالملکی، علیرضا امینی، حسین قلی نواز، دلاور صیامی، علی شهابی، مهدی فاطمی، محمد جواد میرقوامی، محمد موسوی، حامد بریمانی، زکیه عبداللهیان، امیر استاد، علیرضا رجایی، امین آصفی، محسن نکونام، علی‌اکبر محمدزاده، امین خسرویار، منصوره شهریاری احمدی، علی قائم مقامی، محسن هاشمی، جمشید وزیری اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ائتلاف آبادگران جوان ایران اسلامی با شعار صداقت در گفتار، سلامت در عمل در عرصه انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کرده است.
در مراسم امروز و پس از رونمایی از لیست ائتلاف آبادگران 96، علیرضا امینی، سخنگوی این ائتلاف گفت: ائتلاف بزرگ آبادگران 96 تلاش کرده است در تمامی استان های کشور لیست ارائه کند.
وی افزود: در شهر بزرگ تهران نیز تلاش کرده ایم که فراتر از نگاه های سیاسی، تنها به افراد کارآمد و متخصص توجه کنیم.
سیام**1058**1336 خبرنگار: محمد افضلی**انتشار: مهرنوش خانزائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟