Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@08:35:29 GMT

میزان خسارت زلزله بجنورد به روستاها اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۸۹۶۷۲

میزان خسارت زلزله بجنورد به روستاها اعلام می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: ۱۷ تیم ارزیاب خسارت و آواربرداری به روستاهای بجنورد و مانه و سملقان اعزام‌شده‌اند و تا عصر امروز برآورد اولیه میزان خسارت اعلام می‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این اکیپ به روستاهایی همچون لنگر، قصر قجر، به یدک، بوربور، قره چای و پسرکانلو اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: میزان خسارت در روستاهای دیگری نیز گزارش‌شده است و میزان تخریب منازل متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی منازل روستایی خراسان شمالی دارای بیمه هستند افزود: طبق دستور استاندار رسیدگی و پرداخت خسارت به روستاهای این استان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

پی وقوع زلزله شب گذشته به منازل مسکونی 20 روستای استان آسیب جدی واردشده و بیش از 40 درصد منازل خسارت 100 درصدی دیده‌اند.

در 11 روستای بجنورد و مانه و سملقان نیز که به دلیل نشست، گاز آنان قطع‌شده است در حال حاضر اکیپ‌های شرکت گاز در این روستاها مستقر و در حال رفع مشکل هستند.

انتهای پیام/

R41359/P4001/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد