Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور ریاست دانشگاه بیرجند، رؤسای جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده هنردانشگاه بیرجند معرفی و از خدمات رؤسای قبلی دو دانشکده تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدانشجوپرس، طی مراسمی با حضور ریاست دانشگاه بیرجند، رؤسای جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده هنردانشگاه بیرجند معرفی و از خدمات رؤسای قبلی دو دانشکده تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور اساتید و کارمندان پردیس شهدای دانشگاه بیرجند برگزار شد از خدمات دکتر محسن آیتی رئیس قبلی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دکتر حسن هاشمی رئیس قبلی دانشکده هنر تقدیر به عمل آمد و دکتر علی عسگری به عنوان رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دکتر حسین بارانی به عنوان رئیس دانشکده هنر معرفی شدند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد