Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،روز گذشته در مراسمی با حضور پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تحت عنوان «رئیس جمهور آینده»بعد از سخنرانی پزشکیان مدعیان آزادی بیان و حامیان دولت میکروفن را از دانشجویان گرفتند و فرصت ندادند دانشجویان حرف هایشان را بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پزشکیان در مراسم دیروز دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: انقلابی بودن سخت نیست، انقلابی ماندن سخت است. از مردانگی از آزادی از انصاف حرف زدن سخت است.



نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیانداشت: آزادی قدرتی است که باعث می شود در برابر هیچ قدرت دیگری سر خم نکرد. همهشما و همه ما در برابر مشکلات مسئولیم.



چیزی از سخنان پزشکیان در مراسم نگذشت و درست در زمان تریبون آزاد هنگامی که دانشجویان منتقد به عملکرد دولت و سابقه دولت های اصلاحات و خسارات بر جای گذاشته به کشور رسید عده ای با رعب و وحشت میکروفن تریبون را از جای در آوردند و نگذاشتند صدای دانشجویان به بقیه برسد!



این در حالی است که تا کنون همان هایی که دم از قانون مداری و آزادی بیان می زدند، در مراسم دیروز نشان دادند بویی از دیوان سالاری و اجرای آزادی نبردند و با قطع میکروفن و عدم اجازه صحبت به دانشجویان بیشتر چهرهمنفور و بزدل خود را نشان دادند.



در ادامه می توانید صحنه هایی از مراسم دیروز در دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکیان، نائب رئیسمجلس شورای اسلامی و گرفتن میکروفن از دست دانشجویان را ببینید که با شعارهای دانشجویان و اعتراض آنها به حرکت انجمن اصلاح طلب دانشگاه همراه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت