Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:26:33 GMT

مسابقه نامزدهای شورای شهر در تخریب چهره شهر اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۰۵۴۲

مسابقه نامزدهای شورای شهر در تخریب چهره شهر اهواز

براستی که افرادی که برای ریختن چند رای بیشتر در سبد آرایشان در تخریب چهره شهر که همان حقوق شهروندان اهوازی است با هم در رقابت هستند چگونه خواهند توانست اهواز را آباد کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازاهوازنوین :همزمان با آغاز زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر اهواز طی دو روزه گذشته چهره شهر اهواز به قدری دستخوش زخم پوسترهای تبلیغاتی نامزدها شده است که شهروندان به هر منطقه و هر طرف خیابانها و کوچه ها نگاه میکنند جز تاسف خوردن کاری از دستتشان بر نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت در و دیوارهای شهر به نحوی از پوستر های تبلیغاتی پوشیده شده که گویی نامزدها رقابت در عرصه انتخابات را با رقابت در تخریب و زشت کردن چهره شهر اشتباه گرفته اند .

مردم اهواز تصور کنند حدودا۶۵۰ نفر همزمان بخواهند با چسباندن پوسترهای تبلیغاتی خود به در و دیوار شهر تبلیغ کنند و این تبلیغات نیز تا روزچهارشنبه هفته جاری ادامه دارد ، چه فاجعه ای در شهر اهواز پیش خواهد آمد؟

براستی کسانی در وهله اول رعایت حقوق شهروندی شهروندان را با تخریب اماکن عمومی رعایت نمی کنند چگونه خواهند توانست شهر اهواز را آباد کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

مردم  قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر هموطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد حضوری منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

این تظاهرات در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی