Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از جهادگران سراسر کشور در نامه‌ای به فرمانداران کشور خواستار ممانعت از رواج شایعه و دروغ در مناطق تحت مسئولیت خود شدند که متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران و خواهران فرماندار سراسر کشور

سلام علیکم

آنچه به نگارش این سیاهه انجامید، اخبار نگران کننده ای است که سبب آزردگی خاطر ما و همه ی علاقه مندان به محرومین و مستضعفین کشور، شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرهای ناخوشایندی که از احتمال تدلیس سیستماتیک و تهدید ولی نعمتان انقلاب اسلامی از گوشه و کنار کشور به گوش می‌رسد، هر روز بیش ازپیش اذهان را به خود متوجه می‌سازد.


از یک سو خبر اجبار به رای دادن روستاییان به یک کاندیدای خاص در همه جا می پیچد و از سوی دیگر؛ توزیع حرف دروغی در میان آن عزیزان مبنی بر اینکه رییس جمهور قطعا باید ۸ ساله باشد دهان به دهان می‌چرخد.


هنوز از غصه ی این اخبار کسی سر بلند نکرده است که نامه های تطمیع دهیاران در رسانه‌های عمومی توزیع می گردد.


یاللعجب! که وعده هایی همچون کمک ۱۰ میلیون تومانی و یا دهیاری مادام العمر تلاشی مذبوحانه می گردد برای خرید رای متنفذین و به تبع آن مردم عادی روستاها!


فرمانداران عزیز؛ این واگویه های برادران و خواهران جهادی شماست. شما، ما را خوب می شناسید؛ تاکنون بارها و بارها در دهستان های مختلف منطقه تحت مسئولیت شما ، میهمانتان بوده ایم و از داشتن چنین میزبانی به خود بالیده ایم. اکنون نیز گوشی شنواتر از شما نیافته ایم که مخاطب دردنامه مان قرار دهیم. مسئولین دولتی هر یک سرگرم و مشغول کارهای تبلیغاتی و انتخاباتی اند و خود سر منشا به راه افتادن این فضا شده اند و مخاطب قرار دادن آنها برای این نامه کاری بس عبث است! چه آنکه در ۴ سال گذشته نیز فراگیری روحیه اشرافیگری شان خود موید فراموشی و تغافل نسبت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی گشته است.


اکنون این شمایید که در برابر امر الهی و امانتی که از جانب ملت به شما سپرده شده است قرار گرفته اید. این مسئولیت سنگین را دریابید و آخرت خود را برای دنیای کسانی که محرومین را ملعبه ی بازی های سیاسی خود قرار می دهند، نفروشید. شما دست اندرکار و برگزار کننده انتخابات در منطقه خود هستید و اکنون باید بیش از پیش امانت داری تان را به مردم ثابت کنید. انتظار میرود؛ از رواج شایعه و دروغ در مناطق تحت مسئولیت خود ممانعت نمایید و اجازه ندهید رواج این پدیده مذبوح، سبب تحمیل رای و نظر به ولی نعمتان انقلاب گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم

در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران