Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@08:28:39 GMT

باید خود را خرج مردم و بقای انقلاب اسلامی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۰۹۲۲

باید خود را خرج مردم و بقای انقلاب اسلامی کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگویی در پاسخ به سؤالیدربارهچرایی عدم مواجهه افشاگرانه با جریان دولت اظهار داشت:در انتخابات پیش‌ِرو علاوه بر تلاش برای کارآمدی نظام و ارائه برنامه برای مسائل اصلی کشور نظیر محرومان، مسکن، تولید، اشتغال بیکاری و ازدواج جوانان؛ می‌بایست روی مسئله اعتماد مردم به نظام توجه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینجانب از ابتدای ورود به عرصه انتخابات تمام تلاشم بر این بود که در چارچوب حفظ منافع ملی، احقاق حقوق و مطالبات مردم و ارائه برنامه‌ها به‌‌گونه‌ای پیگیری شود که به اعتماد مردم لطمه‌ای وارد نشود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: تمامی تلاش‌های ما باید برای تقویت انقلابی باشد که ثمره فداکاری جوانانی است که از جان خود گذشتند؛ تفاوت کسانی که همه انقلاب را خرج خود می‌کنند با کسانی که خود را خرج انقلاب می‌کنند و منافع عمومی را فدای جلب آرا نمی‌کنند، در چنین برهه‌‌هایی باید برای مردم مشخص شود.

* نسبت به رقبا اطلاعاتی دارم که کسی دسترسی به آن نداشته است

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه نخستین شرط ریاست جمهوری داشتن ظرفیت است، تصریح کرد: ترجیح‌دادن منافع شخصی بر منافع ملی نشان کم‌ظرفیتی است،من به‌دلیل مسئولیتی که داشتم نسبت به رقبا اطلاعاتی دارم که کسی دسترسی به این اطلاعات نداشته است.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که من می‌دانم،اما باید مردم بدانند کسی که خود را در کسوت ریاست‌جمهوری می‌داند باید ظرفیت ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی را داشته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: سیاست ما جدیت در احقاق حقوق مردم با حفظ اعتماد عمومی به نظام است.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح