Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:09:59 GMT

پیروزی آسان یاران محمدی در خانه تیم ته‌ جدولی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۱۲۷۱

پیروزی آسان یاران محمدی در خانه تیم ته‌ جدولی

تیم ترک گروژنی در بازی خارج از خانه برابر تیم ته‌جدولی لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روسیه تیم‌های تومسک و ترک گروژنی به مصاف هم رفتند که تیم میهمان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. لبندنکو و آبلای در دقایق 60 و 62 گل‌های تیم ترک گروژنی را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل تیم تومسک نیز نیر توسط روسلان در دقیقه 80 وارد دروازه ترک گروژنی شد. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی نیز همانند دیدارهای قبلی حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم ترک گروژنی داشت.

تیم ترک گروژنی با این پیروزی خارج از خانه 45 امتیازی شد و رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه را حفظ کرد تا همچنان به کسب سهیمه فصل آینده لیگ اروپا در 2 بازی باقی‌مانده این رقابت‌ها امیدوار باشد.

در ادامه دیدارهای امروز هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روسیه تیم آنژی با در اختیار داشتن سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی در زمین تیم یوفا به میدان می‌رود. تیم روستوف نیز که از سردار آزمون بهره‌مند است در جدالی حساس و حیثیتی رو در روی روبین‌کازان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,28/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین