Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان با بیان اینکه ۱۳۱ هزار سمنانی واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: از این تعداد ۱۵۰۰ نفر رای اولی اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قومس، عباس دانایی فرماندار سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در مجموع 119 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان ثبت نام کردند، گفت: با انصراف 12 نفر از داوطلبان تعداد رقابت کنندگان در انتخابات 29 اردیبهشت به 107 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 3 نفر از ثبت نام کنندگان در مرحله نخست رد صلاحیت شدند که در مرحله نهایی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات صلاحیت هر 3 نفر تایید وبه آنان ابلاغ شد، افزود: تعداد 70 نفر هم برای عضویت در شوراهای روستا ثبت نام کردند که با انصراف 5نفر، تعداد رقابت کنندگان به 65 نفر رسید.

فرماندار سمنان همچنین تصریح کرد: 30 نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستا خانم و مابقی آقا هستند.

دانایی با اشاره به اینکه 143 شعبه اخذ رای شامل 129 شعبه شهری و14 شعبه روستایی در شهرستان سمنان پیش بینی شده است، بیان کرد: از 143 شعبه اخذ رای، 133 شعبه ثابت و 10 شعبه سیار است و 18 شعبه هم خاص بانوان است.

وی با بیان اینکه 701 ناظر بر انتخابات پیش رو نظارت خواهند داشت، گفت: 429 نفر ناظر شورای نگهبان و 272 نفر اعضای هیات نظارت بر شوراهای اسلامی شهر وروستا هستند.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه 500 نفر از نیروهای ناجا کار حفاظت از شعبه های اخذ رای را در شهرستان سمنان به عهده دارند، افزود: در مجموع 3هزار و300 نفر در برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان سمنان همکاری دارند.

دانایی با بیان اینکه در شهرهایی که منتخبین شوراها 7 و 9 نفر هستند، انتخابات به صورت تمام مکانیزه است، اظهار کرد: 401 صندوق الکترونیکی برای اخذ رای در شهرستان سمنان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تمام الکترونیک برای اولین بار در سطح شهر سمنان برگزار می شود، بیان کرد: طریقه ی آشنایی با این روش، از هفته گذشته در برخی مناطق پرتردد شهر بصورت ازمایشی انجام می شود.

فرماندارسمنان با توجه به اینکه مهلت قانونی برای تبلیغات کاندیداهای شورای شهر وروستا ساعت 12 شب چهارشنبه 27 اردیبهشت است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری تا 8 صبح پنج شنبه 28 اردیبهشت می توانند تبلیغات خود را ادامه دهند.

دانایی با بیان اینکه دراین شهرستان 131 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: از این تعداد 1500 نفر رای اولی اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد

جندقیان گفت: یکی از گلخانه‌داران مجتمع اعتضادیه شهرستان سمنان با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک دستگاه فیلتراسیون برای تصفیه آب خروجی استخر پرورش ماهی شد.

وی گفت: این دستگاه فیلتراسیون که به همت یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شد، می‌تواند تمام مواد زاید و فضولات حاصل از مواد دفعی ماهی را به طور کامل فیلتر کند و آب عاری از مواد زاید را وارد شبکه گلخانه کند.

مدیر جهاد کشاورزی سمنان از رهاسازی بیش از هفت هزار قطعه بچه ماهی کپور معمولی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری منابع آبی در بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به برخی از مزایای پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی گفت: افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی از مهم‌ترین مزایای این روش است. آب استخرهای کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند، غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد محصولات کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا