Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

مجیدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در مورد اینکه ارزیابی تان از عملکرد نامزدهای دولتی در مناظره روز جمعه چه بود و آیا به نظر شما توضیحات شان در حوزه اقتصادی به اندازه کفایت برای مردم قانع کننده بود یا خیر، گفت: آنچه که از مناظره اقتصادی در ذهن متبادر می شود ارائه برنامه خاصی از سوی نامزدها انجام نشد و کاندیداها بحث را به سمت نقد و ایجاد شائبه و تهمت به جناح ها روی آوردند و خیلی مناظره منطقی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضایی ایجاد شده که دانشجویان که مخاطب مناسب یک جامعه هستند یک ذهنیت بی اعتمادی به گروه ها و طیف های سیاسی داشته باشند.

مجیدی با بیان اینکه ذهنیت اقتصادی در مناظره وارد نشد و بیشتر نقد و بررسی بود که باعث بی اعتمادی هم شد، تصریح کرد: طبق هشداری که مقام معظم رهبری در مناظره های قبلی هم داده بودند که فضای سلب اعتماد در جامعه ایجاد نشود که متاسفانه این قضیه از سوی نامزدها رعایت نشد و متاسفانه باعث ایجاد بی اعتمادی و دو دستگی هم بین اقشار جامعه و هم بین جناح های سیاسی شد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین ادامه داد: این فضا به قولی گمانه های ایجاد یک تشنج سیاسی نسبت به جامعه را سبب می شود و اخیرا شاهد بروز فضای متشنجی بودیم که همه متاثر از این بود که جهت گیری نامزدهای اعتدال این فضا را ایجاد کردند.


مجیدی خاطرنشان کرد: از آنجا که بصیرت مردم افزایش پیدا کرده فکر می کنم این فضا خیلی در رویکرد مردم تغییر ایجاد نکرد که بخواهد در رای مردم تاثیرگذار باشد؛ ولی قدری در بین مردم نسبت به مسئولان نظام تردید ایجاد شد که قالبا افراد متاثر از این بودند که چرا همه گروه های سیاسی فسادهایی دارند که دست شان آلوده به مسائلی است که متاسفانه باعث بی اعتمادی و سلب اعتماد بعضی از مردم شد.

مجیدی تصریح کرد: در نهایت رای ها قدری تثبیت شده و قدری هم دوستان جامعه اصلاحات از فضای تطمیع اقشار مخالف از جمله کمک به اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه و روستاها و ... وارد می شوند که از فضای گفتمانی خارج شده و باید علی رغم فرصت کم تا انتخاباتنسبت به روشنگری در خصوص تطمیع و ملاطفتی که در ایام نزدیک به انتخابات از سوی برخی کاندیداها انجام می شود، صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، صدا و سیمای مرکز مازندران با پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ به استقبال انتخابات رفت

پخش فیلم تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای ۴ نامزد انتخاباتی این حوزه که از امروز آغاز شده است تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در ساعت‌های ۲۰/۱۱، ۳۰/۱۳، ۳۰/۱۹ و ۲۰/۲۳ روی آنتن صدا و سیمای مازندران می‌رود.
نوبت پخش فیلم‌های نامزد‌ها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود

سه مناظره یک ساعته نیز از این نامزد‌ها ضبط شده است که ساعت ۳۰/۲۱ پخش خواهد شد نخستین مناظره امشب، دومین مناظره یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سومین مناظره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، هر کدام از این مناظره‌ها نیز ساعت ۱۷ روز بعد بازپخش می‌شوند
صدا و سیمای مازندران تولید و پخش مناظره‌ها انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ را رایگان انجام داده است

۴ نامزد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند که ۲ نفر از آنان که بیشترین آرا را کسب کند به عنوان نمایندگان مردم در این حوزه راهی مجلس می‌شود.


مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • دومین ماراتن نامزد‌ها در قاب تلویزیون
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد