Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم سیاسی که با حضور جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان سما برگزار شد، غفار علیپور استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی پیرامون «چرایی شرکت در انتخابات» و همچنین «انتخابات اصلح و انتخاب اصلح» به سخنرانی پرداخت.

علیپور مهم ترین ویژگی مردم ایران را درک و شعور سیاسی آنان دانست و خاطرنشان کرد: در تمامی نظام های سیاسی جهان که انتخابات برگزار می شود معمولا درصد مشارکت مردم زیاد بالا نیست ولی در ایران اسلامی مردم ما با بیشترین میزان مشارکت سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند و این یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در ادامه به بیان ویژگی های انتخاب اصلح پرداخت و در مورد انتخابات اصلح نیز سخنانی ایراد کرد. این استاد دانشگاه در ادامه سخنانش از دید باز و تاثیرگذار دست اندرکاران سما سیاهکل پیرامون برگزاری نسشت های بصیرتی تقدیر و تشکر و سما سیاهکل را به عنوان الگویی تاثیرگذار در مراکز آموزش عالی گیلان عنوان کرد.

پس از سخنرانی علیپور نوبت به برنامه پرسش و پاسخ رسید که دانشجویان و اساتید با فراغ بال و بدون ایجاد هیچ گونه محدودیتی به بیان سوالات شان پرداختند و در فضایی بسیار دوستانه ولی پرجنب و جوش به تمامی سوالات و ابهامات دانشجویان توسط این مدرس دانشگاه پاسخ داده شد.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان