Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@10:33:51 GMT

کشف گور دسته‌جمعی در نزدیکی مرزهای عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۲۷۴۱

یک منبع محلی در استان دیالی عراق از کشف یک گور دسته‌جمعی در منطقه‌ای در نزدیکی مرزهای عراق با ایران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: این منبع در گفتگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق اظهار داشت:‌ تیپ‌های امنیتی بر اساس گزارش یک چوپان در منطقه شعنون در ۲۰ کیلومتری قزانیه و ۱۲۰ کیلومتری شرق بعقوبه، گوری دسته‌جمعی با هشت جسد از جمله پنج زن که هویت‌شان مشخص نیست را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: این گور بسیار به مرزهای مشترک عراق با ایران نزدیک است.

وی افزود: نشانه‌های فساد بر روی این اجساد مشاهده می‌شود و دست‌های آنها بسته هستند.

منبع یاد شده با اشاره به اینکه این اولین گور دسته جمعی کشف شده در منطقه قزانیه است، ادامه داد: یک تیم امنیتی کار بیرون آوردن اجساد را آغاز کرده و جستجوها برای کشف اجساد احتمالی دیگر ادامه دارند.

قزانیه یکی از مناطق مرزی در استان دیالی است که ده‌ها کیلومتر مرز مشترک با ایران دارد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق
  • کشف گور جمعی دیگر در بیمارستان شفاء غزه
  • افشای جنایتی دیگر از صهیونیست ها ؛ تصاویر خارج کردن اجساد از گور دسته جمعی در غزه + ویدئو
  • کشف یک گور دسته‌جمعی جدید حاوی ده‌ها شهید فلسطینی+فیلم
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • وقوع انفجار در کابل
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند