Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل با اشاره به این‌که عده‌ای از وزرا و دولتمردان با دریافت حقو‌ق‌های نجومی و زندگی مرفه ضربه بزرگی به کشور زده‌اند، گفت: برخیخانواده‌هاحتی هزینه تامین مایحتاج زندگی خود را ندارد و سفره‌های مردم بسیار کوچک شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام یوسف پورآذر ظهر امروز در نشست خبری که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: من به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آقای قالیباف آماده مناظره با اعضا و مسئولان ستاد آقای روحانی هستم و در این زمینه آمادگی کامل داریم تا به صورت رو در رو مناظره داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که چهار درصدی‌ها هم‌اکنون در خانه‌های مرفه زندگی می‌کنند و سوار ماشین‌های آنچنانی می‌شوند، افزود: در حالی که این تبعیض در جامعه وجود دارد بسیای از جوانانی وجود دارد که هم‌اکنون شرمنده خانواده‌هایشان هستند.

فردا ساعت 15:30 قالیباف با مردم اردبیل در مسجد سرچشمه دیدار می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل گفت: آقای قالیباف فردا 15:30 به اردبیل سفر می‌کند و در مسجد سرچشمه سخنرانی می‌کند و با خانواده معظم شهدا دیدار خواهد کرد.

یوسف پورآذر بیان کرد: به هیچ وجه احتمال کناره‌گیری آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد و آقای قالیباف تا آخر می‌ماند و با استقبال عمومی که از وی وجود دارد انتظار می‌رود در 29 اردیبهشت ماه مردم با انتخاب فرد اصلح و کاردان کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

وی تصریح کرد: هجمه‌های زیادی سال‌های قبل به آقای قالیباف و خانواده‌اش انجام شده که این هجمه‌ها کاملا دروغ و کذب محض بود که چهار درصدی‌ها این هجمه‌ها را راه انداخته‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل اظهار کرد: چهار درصدی‌ها در مناظره‌ها فقط وعده می‌دهند در حالی که دولت باید بگوید که در این چهار سال چه کرده است نه این که بگوید برای چهار سال آینده برنامه داریم که مردم بابصیرت و آگاه 29 اردیبهشت ماه با انتخاب فرد اصلح این امر را ثابت خواهند کرد.

یوسف پورآذر افزود: آقای قالیباف عشق کار کردن دارد و برای خدمت به مردم آمده است و در طول مسئولیت شهرداری خود این امر را ثابت کرده که با راه‌اندازی پل‌های مختلف و پارک‌ها گام بزرگی در پیشرفت تهران برداشته است. قالیباف در طول پنج سال 300 کیلومتر مترو را تحویل داد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل افزود:دولتی که وعده حل مشکلات اقتصادی در 100 روز را داده بود هنوز هم در مناظره‌های خود دم از حل مشکلات می‌زند که این امر کذب و دروغ است.

یوسف پورآذر تصریح کرد: در مسئله برجام شکست بزرگی برای کشورمان به‌وجود آمد که هم‌اکنون مسئولان دولت با ترفندهای مختلف درصدد این هستند که بگویند برجام دستاوردهای زیادی برای کشور داشت.

1200 میلیارد اختلاس و حقوق‌های نجومی پاشنه آشیل دولت است

وی با اشاره به این که عده‌ای از وزرا و دولتمردان با دریافت حقو‌ق‌های نجومی و زندگی مرفه ضربه بزرگی به کشور زده‌اند، گفت: این در حالی است که برخیخانواده‌هاحتی هزینه تامین مایحتاج زندگی خود را ندارد و سفره‌های مردم بسیار کوچک شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل بیان کرد: قالیباف فردی نخبه، کاردان و انقلابی است و تمام تلاش خود را به کار گرفته که برای اقتصاد کشور راهکار اساسی ارائه کند که ایجاد پنج میلیون شغل دور از دسترس نیست، چرا که این امر با بررسی‌های کارشناسانه تبیین شده و قالیباف این کار را در صورت انتخاب حتما انجام خواهد داد.

وی گفت: باید دولت بگوید که پول نفت کجا هزینه می‌شود و چرا سفره‌های مردم اعم از کارگران، کشاورزان و کارمندان خالی است؟ 4درصدی‌ها مرفهبی‌دردند که مالیات نمی‌دهند و سوار ماشین‌های آن‌چنانی می‌شوند و در کاخ زندگی می‌کنند.

یوسف پورآذر اظهار داشت: منابع مشخصی برای اشتغال پنج میلیونی در برنامه قالیباف وجود دارد، در حالی که دولت می‌گوید این امر نشدنی است ولی آقالی قالیباف با توجه به سابقه کاری خود و برنامه‌هایش می‌گوید که این امر به طور کامل در کشور میسر خواهد شد.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: به دنبال حکمرانی قوه محور و مردم پایه هستیم و براین اساس همه ظرفیت‌های استان و کشور قوه هستند و شکوفا کردن آن برعهده ما مسئولین است.

ابوطالب شفقت امروز هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران دو شهر زیبای خرم‌آباد و بروجرد را که مردم را ترغیب به مهاجرت به شهرهای کوچک کنند تشویق می‌کنم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های استان ایجاد زیرساخت‌ها باشد تا کسب و کار راحت‌تر و کارهای اجتماعی بهتر جواب دهد.

استاندار لرستان با بیان اینکه زیرساخت روستایی در شهرهای کوچک ارتقا داده شد تا مهاجرت معکوس انجام شود، تصریح کرد: هرچه قدر بتوانیم مردم را در روستاها نگهداریم و مردم از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک ترغیب کنیم، در راستای کسب و کار به اهداف خود خواهیم رسید.

شفقت با بیان اینکه شهردار یک ماموریت بیشتر ندارد و آن این است که شهرداران مسئول نشاط اجتماعی هستند، افزود: شهرداران چنانچه برساخت و ساز، مهار ترافیک شهری، تنظیف شهر و ... نظارت داشته باشند همه این کارها منجر به رضایتمندی افراد می‌شود و این مهم حول نشاط فردی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای گردشگری در شهرهای کوچک وجود دارد و نباید از این ظرفیت‌ها غافل شویم.

استاندار لرستان بر برطرف کردن محرومیت‌زدایی در چارچوب قانون تاکید کرد و با بیان اینکه منافع شهرهای محروم را دفاع خواهیم کرد، افزود: نمایندگان منتخب مردم در مجلس، فراکسیون شهرهای کوچک در شهرهای کوچک تشکیل و قانونی بنویسند که با اجرای آن زیرساخت‌هایی را در شهرهای کوچک در راستای محرومیت زدایی ایجاد کنیم چراکه راهبرد ججمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی است.

شفقت گفت: یک سری قوانین توسط منتخبین مردم در مجلس تدوین شود که مشکلات شهرهای کمتر برخوردار برطرف و محرومیت زدایی انجام شود.

وی با بیان اینکه به دنبال حکمرانی قوه محور و مردم پایه هستم، تصریح کرد: براین اساس همه ظرفیت‌های استان و کشور قوه هستند و شکوفا کردن آنها برعهده ما مسئولین است، هرچقدر بتوانیم نظام طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی را قوه محور تدوین کنیم آنوقت توانسته‌ایم قوه‌ها به قابلیت و قابلیت‌ها را به قدرت تبدیل کنیم.

شفقت گفت: قوی‌ترین قدرت، استحکام درونی جامعه است و باید یک حکمرانی تقویت کنیم که درون خودمان قوی باشد؛ قدرت درونی ما اتحاد، همدلی و یکپارچگی و مردم محور بودن مدیریت حکمرانی است.

انتهای پیام

.

دیگر خبرها

  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند