Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:34:37 GMT

وزیر راه و شهرسازی فردا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۳۳۷۹

وزیر راه و شهرسازی فردا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

یاسوج- وزیر راه و شهرسازی فردا به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخوندی فردا دوشنبه برای افتتاح قطعه دوم پروژه ملی محورپاتاوه – دهدشت به استان سفر می کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این افتتاح با حضور مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد تقوی افزود: در این افتتاح قطعه دوم جاده ملی پاتاوه – دهدشت به طول ۲۸ کیلومتر با پنج دهانه تونل به طول دو هزار و ۸۳۰ متر به بهره برداری می رسد.

وی بیان داشت: در راستای اجرای این پروژه ۹۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

تقوی اظهار داشت: در این سفر تقاطع غیرهم سطح باشت و ۲۵ کیلومتر از باند دوم بزرگراه بابا میدان- گچساران- بهبهان نیز به بهره برداری می رسند.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها۴۴۰ میلیارد ریال بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز اجرای طرح نوروز ۱۴۰۳ تا نهم فروردین ماه، یک میلیون و ۱۱ هزار و ۴۷ وسیله نقلیه در ورودی و خروجی‌های این استان تردد کردند.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی این مدت از طرح نوروزی، ۵۳۱ هزار و ۱۳۰ وسیله نقلیه وارد این استان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش در ورود داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۷۹ هزار و ۹۱۷ وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۷۶ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۳۳ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار و ۳۲ تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

پیمانجو بیان کرد: محور یاسوج به اصفهان با متوسط ۱۳ هزار و ۷۷۸ تردد دومین و محور یاسوج به بابامیدان با متوسط ۱۳ هزار و ۲۰۰ تردد سومین محور پرتردد استان بوده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت
  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است