Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-09@02:04:01 GMT

تصادف شدید ۶ دستگاه خودرو در جاده خاوران

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۳۸۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش‌نشاني، بعد از اطلاع به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، آتش نشانان ایستگاههای ۱۲۱ ، ۷۸ و ۶۶ به همراه گروه امداد و نجات ۱۵ بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۱۶:۳۵ روز گذشته خود را به جاده خاوران(مسیر غرب به شرق)، حوالی شهرک خاور شهر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته حسین کوکبی افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران، در محل حادثه چهار دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه کامیونت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که درپی آن ترافیک شدیدی دراطراف صحنه تصادف ایجاد شد.
وی با اشاره به اینکه شدت این حادثه به حدی بود که یکی از دو کامیونت واژگون شد، افزود: ۷ نفر سرنشین یکی از خودروهای سواری دچار مصدومیت شده و دو نفر از آنان داخل اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه گرفتار شدند.
این افسر آماده اضافه کرد: با توجه به ترافیک شدید، آتشنشانان به ناچار از مسیر مخالف، خود را به محل حادثه رساندند و به سرعت پس از قطع برق خودروها، نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و ایمن سازی کامل، با استفاده از تجهیزات مخصوص هیدرولیکی بدنه خودرو سواری را برش دادند و با تلاش فراوان دو نفر زن ۳۲ و ۵۸ ساله را از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و به همراه پنج نفر مصدوم دیگر تحویل امدادگران اورژانس دادند.
کوکبی در پایان گفت: آتش نشانان با کمک جرثقیل کامیونت واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و پس از پاکسازی آثار باقی مانده از تصادف، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه ترسناک و دلهره‌آور چپ کردن یک خودرو در خیابان (فیلم) فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم) لحظه تخریب یک ساختمان بر اثر وقوع گردباد (فیلم)

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری (فیلم)
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون