Web Analytics Made Easy - Statcounter

24 اردیبهشت سالروز لغو امتیاز تنباکو است که با صدور فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی مرجع بزرگ شیعیان مسیر روشنی در تاریخ مردم ایران ایجاد کرد. به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ روزگاری در این مرز و بوم بودند مردانی که قد علم کردند و با مشت محکم بر دهان استعمار و استعمارگران خارجی و دست نشاندگان داخلی کوفتند و عزت نقس و کرامت خود را به هیج نفروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بزرگ مردان آیت الله میرزا حسن شیرازی است که با صدور فتوایی نافذ حتی قلیان های دربار همایونی را هم شکست.

تحریم تنباکو با صدور فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی مسیری روشن برای تاریخ ایران است و به راستی اگر در این دوره از تاریخ که ظلم و تعدی استکبار و ظاهر گرایی اسلامی امثال داعش به اوج رسیده است حضور داشتند چه فتوایی می دادند!!! او که روزی چنان حکم کرد و نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم «امروز» استعمال تنباکو و توتون بِأَیِّ نحوٍ کان در حکم محاربه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف است واین چنین تنباکو تحریم و نقشه ی دشمن هم برآب شد...
امروز اما میرزای زمان ما هم در برابر دشمنی های دشمنان انقلاب به خوبی حکم می کند تا گوش شنوا چه بشنود.گرامی باد سالروز لغو امتیاز تنباکو به فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی در 1270 هجری شمسی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند

امتداد - آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید بر لزوم اخذ مالیات عادلانه اشاره کرد و گفت: از فرار‌های مالیاتی بایستی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات باید عادلانه اخذ شود و هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه از مشخصه‌های جامعه سالم این است که درآمد دولتش از مالیات تامین شود. افزود: امیدواریم مالیات هم عادلانه اخذ شود و هم به مالیات دهندگان تفهیم شود.

وی مسئولیت سازمان مالیاتی را سخت و مهم دانست و گفت: از سویی برخی به هر نحوی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند و از سویی سازمان مجبور به تأمین هزینه‌های جاری کشور با مالیات است، لذا باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که مالیات عادلانه ستانده شود.

این مرجع تقلید در ادامه، اقتصاد جامعه سالم را بر پایۀ مالیات عادلانه دانست و افزود: باید مصارف مالیات تبیین شود تا مردم نسبت به پرداخت آن توجیه شوند.

وی گفت: دریافت مالیات مختص به زمان حال نیست؛ در زمان ائمه علیهم السلام غیر از وجوهات شرعیه، مالیات هم اخذ می‌شد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ضرورت دریافت مالیات جهت پیشبرد امور کشور گفت: دریافت مالیات باید عادلانه و همراه با رضایت مؤدیان باشد که این امر باعث جلب اعتماد آنان می‌گردد.

سبحانیان رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: تمرکز سازمان امور مالیاتی کشور در مالیات ستانی، پردرآمد‌ها هستند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود:اشراف نظام مالیاتی بر داده‌های مالیاتی بالاست و مالیات متکی بر داده‌های مالیاتی می‌باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری پرداخت کند
  • سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است
  • تمرکز سازمان امور مالیاتی کشور در مالیات‌ستانی بر پردرآمدها است
  • هر که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری بدهد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: مصارف مالیات تبیین شود