Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف عصر امروز در جمع پرشور مردم شیراز، گفت:امروز بحران اقتصادی و رکود از مشکلات کشور است و متاسفانه آثار این بحران اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی را به دنبال آورده است. بیکاری و رکود بر سر جوانان ما سایه انداخته، غصه اصلی پدران ما جوانی است که با زحمت تلاش کرده و او را به نقطه‌ای رسانده که ماهر و تحصیل کرده، اما بیکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان عزیز ما دچار افسردگی بر اثر بیکاری هستند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اگر ما یک درصد جمعیت دنیا را داریم، پنج درصد منابع را داریم و در نفت و گاز رتبه اول را داریم، در استان فارس منابع گازی پیدا شده که قطب گاز کشور شده است. مردم ما روز به روز فقیرتر می‌شوند، در حالی که 2 هدف انقلاب ایجاد امنیت و رفاه و آسایش بود و از وظایف نظام اسلامی بود و هدف بعدی ایجاد بستری برای سعادت اخروی بود. مشکل اصلی ما ناکارآمدی مدیرانی است که اکنون مدیریت می‌کنند.

قالیباف ادامه داد: ما حتما به تجار و سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و کشاورزان افتخار می‌کنیم و نوکری آنها را انجام می‌دهیم. ما مخالف تولید ثروت نیستیم اما بر این باوریم کسانی که به برکت انقلاب و خون شهدا و فرزندان یتیم شهدا و محرومان و مظلومان مدیر شدند به دنبال ثروت اندوزی نباشد. امروز اگر ما می‌گوییم مشکلات نشات گرفته از 4 درصدی‌هاست بخاطر این است که آنها ده‌ها شرکت دارند. چرا باید در نظام اسلامی یک مدیر و وزیر مانند خاندان قاجار وقتی خصوصی سازی می‌شود رانت پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بانک و فولاد و پتروشیمی سر و کله شان پیدا می‌شود و همه جا هستند. یکی از همین‌ها در یک بانک 400 میلیلرد تومان بدون بهره و وثیقه پول گرفته است. مسول در بالاترین جا نباید دغدغه‌ای جز مردم داشته باشد. حق مردم است که بدانند نامزد ریاست جمهوری چه دارایی و ثروتی دارد. این باید روشن مشخص باشد. چرا باید 25 میلیارد قاچاق ارز و کالا باشد و در دولت مردم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: قول دادم 5 میلیون شغل را راه اندازی کنیم و سابقه مدیریت من نشان داد هر وعده‌ای را توانستیم انجام دهیم. قول می‌دهم. اگر این دولت 4 ساله که هیچ فایده‌ای نداشت را تغییر دهید، تابلوی ایجاد 5 میلیون شغل را روشن می‌کنیم.

قالیباف ادامه داد: چندین میلیون خانواده در فقر مطلق‌اند و هر هفته به چند خانواده سرکشی می‌کنم. خانواده‌ای بدون پدر و با مادری حدود 60 سال سن، 8 فرزند معلول داشتند که جز یارانه محل درآمد دیگری نداشتند. قدرت یارانه کمتر از 15 هزار تومن سال 89 شده است و دولتی که دنبال تجارت است این را درک نمی‌کند و معاون اول این دولت در برابر ملت حرف از دختر مظلوم وزیر می‌زند که 200 میلیون تجارت کرده است.ما از جوانان خجالت می‌کشیم که چنین نگاهی در بین مسئولان باشد.

وی تاکید کرد: ما هرگز کاری به گرایش‌های سیاسی نداریم و آنجایی که نگرانیم این است که 4 درصدی‌ها منفعت‌های میلیاردی می‌برند. ما با این مسئله مخالفیم.در 29 اردیبهشت کار را جایگزین حرف و عمل را جایگزین شعار می‌کنیم. من در مناظره سند ارائه کردم که آنها املاک نجومی گرفتند. این حق ملت است که اگر کسی بخواهد با دروغ ظلم کند باید در برابر آن ظلم بایستیم و رسوایش کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ایجاد 5 میلیون شغل اظهارداشت: ما از این 5 میلیون شغل یک میلیون و دویست و پنجاه هزار شغل را در روستاها و مناطق محروم ایجاد می‌کنیم.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پورمحمدی: در شرایط فعلی بهتر از قالیباف برای ریاست مجلس نداریم
  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • ببینید | این ۳ چهره، قالیباف را از ریاست مجلس حذف خواهند کرد؟
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند