Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 6 روز به انتخابات مي توانيد در بسته خبري انتخاباتي «تابناک»؛ آخرين و مهمترين خبرهاي انتخاباتي را بخوانيد.


به گزارش «تابناک»، با توجه به نزديک شدن به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوري، شوراها و شوراي اسلامي شهر و روستا در برخي حوزه ها ممکن است برخي خبرهاي مهم انتخاباتي لا به لاي اخبار روز گم شود و به اندازه کافي تاثيرگذار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته خبرهاي انتخاباتي گزيده تازه‌ترين و مهمترين اخبار اين رويداد بزرگ منتشر مي شود.


تشکيل کميته‌ بررسي رساله دکتراي «روحاني» در مجلس


رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از تشکيل کميته‌اي براي بررسي رساله دکتراي رئيس‌جمهور در اين کميسيون خبر داد.
محمدمهدي زاهدي رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي از واصل شدن شکايت آيت‌الله علي‌اکبر کلانتري نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان به اين کميسيون خبر داد.


صادقي: اصلاحات پيروز مناظرات بود
محمود صادقي اصلاحات را پيروز مناظرات دانست و افزود: جريان اصلاحات در سال 94 سطح انتظاراتشان را به حداقل و سطح مشارکت را به حداکثر رساندند و بر اين اساس بافت مجلس شوراي اسلامي تغيير يافت و آثار ارزشمندي بر جاي گذاشت.
نماينده مجلس شوراي اسلامي در تجمع حاميان روحاني در ستاد دانشگاهيان و سلامت زاهدان گفت: ما در سال 92 با سياست هاي درست اقتصادي و سياست انقباضي توانستيم از افزايش تورم جلوگيري کنيم. کاهش نرخ تورم از بالاي 40 درصد به زير 10 درصد اتفاقي تاريخي است


چرا رئيسي درباره دولت افشاگري نکرد؟
کانديداي دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: مردم ديدند که برخي براي جلب آرا حاضرند همه انقلاب را خرج خود کنند در حالي‌که بايد همانند شهداي مظلوم خودمان را خرج انقلاب کنيم.
سيد ابراهيم رئيسي در پاسخ به سئوالي درباره چرايي عدم مواجهه افشاگرانه با جريان دولت اظهار داشت: اينجانب از ابتداي ورود به عرصه انتخابات تمام تلاشم بر اين بود که در چارچوب حفظ منافع ملي، احقاق حقوق و مطالبات مردم و ارائه برنامه‌ها به‌‌گونه‌اي پيگيري شود که به اعتماد مردم لطمه‌اي وارد نشود.


اژه اي: براي احضار يک فرد خاص ما را تهديد به اعلام جنگ کردند
حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي، در واکنش به برخي مطالب مطرح شده در مناظره‌ها گفت: در برخي مناظره‌هاي انتخاباتي مطالب و اتهاماتي را عليه قوه قضاييه و ارزش‌هاي نظام مطرح کردند که آدم شرمنده مي‌شود.
وي گفت: عده‌اي تلاش کردند تا بگويند دستگاه قضا اسير برخي جوسازي‌ها شده است و حتي گفتند اگر برخي‌ها احضار شوند آنها جنگ به راه مي‌اندازند در حالي که ما همان‌ها را احضار کرديم و در حال بررسي اتهاماتشان هستيم.


قاليباف: بيکاري، رکود و گراني عرصه را بر مردم تنگ کرده است
کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: چطور مي‌شود بودجه جاري دولت را در اين سه سال به سه برابر افزايش داديد، اما بحث کمک به محرومان مي‌شود مي‌گوييد گراني ايجاد مي‌کند؟


وکيلي: نمي‌توان با شعار آراي مردم را خريد
سخنگوي ستاد روحاني با بيان اينکه ملت ايران، ملتي حسابگر و سنجشگر بوده و نمي‌توان با شعار آراي آنها را خريد، گفت: از مردم انتظار داريم که جواب دو رويکرد عملگرايانه و شعاري را در 29 ارديبهشت پاي صندوق ها بدهند.


واکنش آشنا به مستند تبليغاتي قاليباف
مشاور رييس جمهور به دومين فيلم مستند تبليغاتي محمدباقر قاليباف واکنش نشان داد.
حسام‌الدين آشنا در واکنش به دومين فيلم مستند تبليغاتي قاليباف که شب گذشته از شبکه يک سيما پخش شد، در توئيتر خود نوشت:
«فيلم تبليغاتي قاليباف را بايد با دقت بيشتري مشاهده کرد؛ اگر صحنه هاي حضورايشان را از فيلم حذف کنيد تفاوتي با برنامه هاي سيماي منافقين ندارد»


باهنر: آراي رئيسي و قاليباف از روحاني و پوششي‌اش بيشتر است
دبيرکل جبهه پيروان گفت: آراي روحاني و جهانگيري تقريباً تثبيت شده و رشدي نداشته اما مجموع آراي کانديداهاي جبهه مردمي از رأي روحاني و جهانگيري بالاتر است.


روحاني: قول مي دهم تا در دولت بعدي فقر ريشه‌کن شود
حسن روحاني در خرم آباد با بيان اينکه ما به شهدا،‌ سپاه و ارتش خود افتخار مي کنيم اظهار کرد: ما مي‌گوييم هر کسي کار خود را انجام دهد، ما دست نظاميان را مي بوسيم اما آن‌ها بايد کار نظامي خود را انجام دهند و مي گوييم هر چيزي به جاي خودش نيکو است.


حمايت اساتيد دانشگاه امام صادق (ع) از قاليباف
جمعي از اساتيد دانشگاه امام صادق (ع) با حمايت از جبهه انقلاب وحدت در اين جبهه، به طور خاص از دکتر قاليباف حمايت کردند.


حبيبي: روحاني به سيم آخر زده است
دبيرکل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه روحاني به سيم آخر زده است، خطاب به وي گفت: آقاي روحاني به جاي فرافکني بهتر است پاسخ بدهيد که در مقابل اتهام خودتان و برخي از نزديکانتان به رانت‌خواري چه پاسخي براي مردم داريد؟


قاليباف در جمع مردم ورامين: دولتي که تجارتخانه شخصي شود، دردي از کارگر مي فهمد؟
کانديداي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: دولتي که تجارتخانه شخصي شود و وزرايي که ده‌ها شرکت خصوصي دارند، دردي از کارگر و مستضعف مي‌فهمد؟


رضازاده: 40ميليون ايراني در انتخابات شرکت مي‌کنند
مديرکل سياسي وزارت کشور با بيان اينکه يکي از ويژگي‌هاي خوب اين انتخابات اين است که قهري وجود ندارد، گفت: هيچ يک از جريانات سياسي، انتخابات را تحريم نکردند و با تمام قواي خود فعاليت مي‌کنند.


اژه اي: پاسخ قاطع مي دهيم
معاون اول قوه قضاييه گفت: متاسفانه در هفته‌ها و روزهاي اخير مطالبي عليه قوه قضاييه و حتي مطالبي عليه برخي ارزش‌هاي نظام و برخي نهادهاي نظام گفته شد که جاي شرمندگي دارد و قوه قضاييه در زمان مناسب خودش پاسخ قاطع خواهد داد.


نوه امام: روحاني را اصلح مي دانيم


نوه امام خميني (ره) در سخناني حمايت خود را از حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.
ليلي بروجردي رئيس کميسيون زنان و جوانان مجمع تشخيص مصلحت نظام طي سخناني در جمع شوراي راهبردي ستاد مديران و متخصصان حامي روحاني، وي را فردي اصلح دانست و گفت: در شرايط فعلي روحاني مي توانند بهترين سکاندار براي قوه اجرايي کشور باشد.



روحاني در اصفهان:حفظ برجام سخت‌تر از به دست آوردن آن است


حسن روحاني که در جمع هواداران خود در اصفهان سخن مي گفت، خطاب به مديران و مسئولان کشور بيان کرد: همه مسئولان حواس‌شان بر اين باشد که از تريبون و قدرت سواستفاده نکنيم. مي‌گويند ما هم برجام را قبول داريم. باور کنيم؟ شما تا ديروز هرچه در توان داشتيد و از هرچه بيلبورد در تهران بود، عليه برجام استفاده کرديد. وقتي با قدرت‌هاي خارجي مشغول مبارزه خارجي بوديم از پشت خنجر زديد، حالا طرفدار برجام شديد.
رئيس دولت تدبير و اميد ادامه داد: حفظ برجام سخت‌تر از به دست آوردن آن است. نگهداري برجام سخت‌تر از به دست آوردن توافق است. حفظ صلح و امنيت بالاتر از به دست آوردن آنها است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری جبهه مردمی ایران قوی با محوریت رونمایی از فهرست نهایی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور با حضور سردار افشار، حجت الاسلام تقوی، محمد ناظمی اردکانی و اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای مرحله دوم انتخابات شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار علیرضا افشار با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بنیانگذار مکتب تشیع امام صادق (ع) گفت: جبهه مردمی ایران قوی متشکل از شش حزب و ۷۰ تشکل مردمی ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌باشد که تلاش می‌کند در عرصه سیاسی یک نهاد انقلابی و جهادی با رویکرد خدمت ایثارگرانه بدون سهم خواهی از قدرت را پایه گذاری نماید.

رئیس شورای راهبردی جبهه ایران قوی ادامه داد: جبهه مردمی ایران قوی با تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می‌کوشد تا با بصیرت افزایی در جامعه، نهادینه سازی اخلاق سیاسی، کمک به حل مسائل مختلف نظام و جلب مشارکت مردم، وحدت و همدلی را در عرصه سیاسی به ارمغان بیاورد.

افشار اظهار کرد: تاکید جبهه مردمی ایران قوی به شایسته سالاری است لذا ما افرادی که در فهرست انتخاباتی جبهه پیشنهاد می‌دهیم در سایر ائتلاف‌ها، جبهه‌ها و جمعیت‌ها حضور دارند لذا ما مقید نمی‌دانیم که افراد منتسب به خودمان را معرفی کنیم و از همه گروه‌ها و حزب‌ها در لیست ما افرادی حضور دارند و شایسته‌ترین آنها هستند که به مردم معرفی می‌کنیم.

سردار افشار با بیان اینکه هدف اصلی جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات‌ها جلب مشارکت مردم می‌باشد، افزود: باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم احساس جدایی از مسئولین نکنند و مردمی زندگی کردن مدیران از شاخصه‌ها و مطالبات اصلی جبهه مردمی ایران قوی می‌باشد.

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی تصریح کرد: ان شاءالله ما بتوانیم با معرفی افراد متخصص، شایسته و انقلابی مجلس دوازدهم را به عنوان یک مجلس الگو و نمونه در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و در همین راستا جبهه مردمی ایران قوی کار خود را توسعه خواهد داد و سعی خواهد کرد فعالیت‌هایش فقط محدود به ایام انتخابات نباشد بلکه در بین انتخابات‌ها به اهدافی که اشاره شد فعالیت مستمر و قدرتمندی داشته باشد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سیدرضا تقوی با بیان اینکه انتخابات پیوند مردم با نظام است، اظهار کرد: انتخابات تعیین سرنوشت است و نمایندگان منتخب مردم باید سنگربان نظام و انقلاب در این مسئولیت خطیر باشند و با پرهیز از دنیاطلبی و رعایت اصول اخلاقی در این آزمایش و امتحان الهی در راستای خدمت به مردم در مسند نمایندگی مجلس سربلند و روسفید باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: مجلس باید به روز و دشمن شناس باشد تا بتواند به وظایف اصلی خود در کمیسیون‌ها در جهت قانونگذاری صحیح و رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تطمیع و زد و بندهای سیاسی را کنار گذاشت تا افراد شایسته و متخصص در ریاست کمیسیون‌ها و مجلس قرار بگیرند.

تقوی در پایان سخنان خود هرگونه اختلاف بر سر منافع حزبی و شخصی را سقوط ارزش‌ها قلمداد نموده و تاکید کرد: منتخبین مردم در مسند نمایندگی مجلس باید برای رضای خدا و مردم تمام تلاش خود را به کار ببندد و از نظرات نخبگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف نیز استفاده و بهره‌های لازم را در جهت تشکیل مجلسی قوی و انقلابی صورت بدهند.

در پایان این نشست خبری محمد ناظمی اردکانی با ارائه گزارشی از فعالیت کمیته‌های تخصصی جبهه مردمی ایران قوی و ارائه نتایج تحقیقاتی و کارشناسی کمیته‌ها به معاون اول رئیس جمهور و معاون اقتصادی دولت بیان کرد: اولویت مجلس دوازدهم باید معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی باشد و تلاش در جهت بهبود فضای حکمرانی کشور که از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب می‌باشد باید به ملثه ظهور و بروز برسد.

دبیر کل جبهه مردمی ایران قوی، عدالت و رعایت قانون را از اصلی ترین وظیفه نمایندگان منتخب مجلس قلمداد کرده و خاطر نشان کرد: نمایندگان با استفاده از ظرفیت مردم و نهادهای مردمی باید مشارکت جدی مردم در اداره کشور را با توجه به شعار سال رقم بزنند و با استفاده از برنامه هفتم توسعه و همگرایی بین ارکان نظام و ایجاد وحدت حقیقی در مجلس دوازدهم کارآمدی خود را ثابت کنند.

ناظمی اردکانی در پایان سخنان خود با اشاره به رونمایی از فهرست نهایی مورد حمایت جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: نامزدهای مورد حمایت جبهه در چند جلسه مستمر با حضور نامزدهای راه یافته به دور دوم و با رأی گیری از میان اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی انتخاب شده‌اند که به شرح ذیل اعلام می‌شود:

حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس:

۱_ علیرضا سلیمی

۲_ محمدحسین حسین زاده بحرینی

۳_ عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی

۴_ زهره طبیب زاده نوری

۵_ مجتبی رحماندوست

۶_ ابراهیم عزیزی

۷_ حسین صمصامی

۸_ زهره سادات لاجوردی

۹_ سید نظام الدین موسوی

۱۰_ پیمان فلسفی

۱۱_ ابوالقاسم جراره

۱۲_ فاطمه قاسم پور

۱۳_ سمیه رفیعی

۱۴_ مجتبی زارعی

۱۵_ محمد سراج

۱۶_ سمیه گل پور

حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو:

۱_ علی جعفری آذر

۲_ رضا صدیقی

۳_ محمدحسین فرهنگی

۴_ سید محمدرضا میرتاج الدینی

حوزه انتخابیه شبستر:

محمود طاهری

حوزه انتخابیه میانه:

سید مرتضی حسینی

حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز:

امید علی رعنایی بیله سوار

حوزه انتخابیه سمیرم:

رحیم کریمی

حوزه انتخابیه لنجان:

حسین رجایی ریزی

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس:

مصطفی سعیدی سیرائی

حوزه انتخابیه ورامین پیشوا و قرچک:

حسین نوش آبادی

حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف:

علی مولوی حقیقی

حوزه انتخابیه مشهد و کلات:

کاظم معتمدی فر

حوزه انتخابیه آبادان:

صادق کمائی

سید محمد مولوی

حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر:

ابراهیم متینیان

حوزه انتخابیه خدابنده:

سعید رفیعی

حوزه انتخابیه زنجان و طارم:

محمد اسماعیلی

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان:

سیداسماعیل حسینی
ابراهیم عزیزی

حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد:

سیروس سجادیان

حوزه انتخابیه کرمانشاه:

عبدالرضا مصری

جهانبخش امیری

حوزه انتخابیه گنبد کاووس:

قرجه طیار

حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی:

محمدرضا ملکشاهی راد

هادی هاشمی نیا

حوزه انتخابیه قائم شهر، سواد کوه و جویبار:

علی کشوری

مصطفی معلمی

حوزه انتخابیه ملایر:

احمد آریایی نژاد

کد خبر 6096795

دیگر خبرها

  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی