Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،سید مصطفی میرسلیم در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: شما نمونه‌ای از رفیق‌بازی و بی اعتنایی به شایستگی در عمر فعالیت نخواهید داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه، آخرین جمله سیاسی هاشمي این بود که ما از عهده مشکلات برنخواهیم آمد مگر اینکه به دولت و رئيس جمهور با رهبری یکپارجه باشند، گقت: من از این جمله مرحوم هاشمی تعجب کردم؛ اما فکر می‌کنم اگر او این جمله را در آن روز گفت ناشی از شفافیتی بود که در آن ایام پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در این 4 سال در حوزه اقتصاد و دانش، رتبه های زیادی از دست دادیم؛ بعنوان مثال سياست مهار تورم به قیمت کاهش سرمایه گذاری،‌ یک خطای علمی بود.
میر سلیم با اشاره به اینکه امروز 70 درصد کارگاههای تولیدی ما از کار افتاده اند و بسیاری از نخبگان و جوانان ما بدلیل پدیده بیکاری دچار یاس شدید شده اند، گفت:رئیس دولت گفت چاره حل مسائل کشور در این است که تحریم ها رابشکنیم تا آب خوردنمان هم حل شود. راه رفع تحریم ها هم از نظر آقايان این بود که بروند سراغ آمریکا و با آنها مذاکره کنند؛ البته رهبرانقلاب فرمود این مذاکرات با نرمش قهرمانانه باشد و همراه با خفت و خواری نباشد.
وی در ادامه گفت: ما در ایفای تعهدات برجام پیش‌دستی و خودشیرینی کردیم درحالی که باید موازنه را رعایت می‌کردیم؛‌ اما غربی‌ها فقط آن دسته از تعهداتشان را انجام دادند که بتوانند بازار مصرف ایران را تسخیر کنند.
میر سلیم با بیان اینکه رئیس‌جمهور اخیرا رفت خط تولید پژوی 2008 را افتتاح کرد، البته خط تولیدی هم دركار نبود ولی بخوبی ظاهرسازی کردند، گفت: در سال 80 ما خودروی ملی را رونمایی کردیم،‌ البته من منتقد کیفیت خوردوهای داخلی هستم،‌ اما چون عده ای خودباوری ندارند مجددا به سراغ خودروهای خارجی رفتند و اصلا به استعداد جوانان و دانشجویان اعتنا نکردند.
نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: من پیر شدم تا بتوانم به آقایان اثبات کنم که بدست ایرانی‌ها کارهای زیادی برمی‌آید.
وی در ادامه یاد آور شد: آقای جهانگیری می گفت یک میلیون بشکه را به 2.5 میلیون بشکه رساندیم؛ خب این چه هنری است که دلارهای نفتی را در بانک های خارجی جمع کرده و حتی نتوانیم وارد کشور کنیم،البته خب پورسانت‌های این دلارهای نفتی برای خیلی از آقایان منافع بسیار داشت؛ بقول معروف «در ارز لذتی است که در اسکناس نیست».
میر سلیم گفت: اگر كسي وارد دولت من شد و خواست هم وزير باشد و هم كاسبي كند قطعا اخراجش مي كنم زيرا اطلاعات دولت براي مردم است نه كارمند دولت.
وی در ادامه تاکید کرد: من نامزد حزب موتلفه اسلامي هستم و هيچگاه نگفتم بصورت مستقل مي خواهم وارد عرصه شوم. من از صحنه انتخابات كنار نخواهم رفت.
عضو حزب موتلفه اسلامی افزود:ما از هر گرايشي كه به انقلاب و قانون اساسي اعتقاد داشته باشد در دولتمان استفاده خواهيم كرد.
میر سلیم با بیان اینکه اين انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زيرا جهانگيري فقط آمد تا وقت صحبت كردن روحاني را دوبرابر كند. او از اول ميخواست ائتلاف كند و بنفع روحاني كنار برود گفت: البته صدا و سيما به ميزان معيني به كانديداها وقت داد اما جهانگيري از آنجايي كه فقط يك نامزد پوششي بود، درواقع وقت مردم را در اين انتخابات به ناحق گرفت.
نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از دولت اعتبارات گرفتيم و خودروي دونيروي برقي را توليد كرديم اما خانم ابتكار بجاي اينكه تائيد كند تكذيب كرده است. ما بعد از سه سال كار، خودروي دونيروي برقي را در حياط رياست جمهوري برديم و رئيس جمهور هم سوارش شد اما آقايان رفتند و از ژاپن خودروي برقي وارد كردند. اينكه خانم ابتكار تكذيب ميكند چون اصلا نميداند ماجرا چه بوده است.
وی افزود: برنامه اصلي من اجراي همان ١٣٠٠ بند سياست هاي كلي ابلاغي رهبر انقلاب و قانون اساسي است و اجازه نخواهم داد به اسم آزادي از آزادي سواستفاده كند.
میر سلیم در پایان گفت: شما در مقابل يك انتخاب حساس قرار گرفتيد و من هم نيامدم تكدي راي كنم اما از شما ميخواهم كه در انتخابتان دقت كرده و كاري نكنيد كه بعد از ٤ سال پشيمان شويد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس

با استناد به دستورالعمل ابلاغی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس ستاد انتخابات رسانه ملی با حضور اعضای هیأت بررسی تبلیغات آیین قرعه‌کشی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سیدصداقت‌الله موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در توضیح برنامه صدا و سیما برای معرفی نامزد‌های دور دوم انتخابات، اظهار کرد: بعد از قرعه‌کشی نتایج زمان‌بندی ضبط و پخش برنامه‌ها به اطلاع نامزد‌ها رسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره چهار نامزد برای کسب ۲ کرسی به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته و با هم رقابت می‌کنند.

وی در خصوص زمان پخش ویدئو‌های انتخاباتی در سیمای استان، گفت: پخش ویدئو‌های از امروز در ساعت‌های ۹، ۹ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۱۱ و ۳۰ دقیقه به مدت ۷ روز تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی با اشاره به ضبط سه مناظره از این چهار نامزد، تصریح کرد: این مناظره‌ها در روز‌های سیزدهم، پانزدهم و هفدهم اردیبهشت‌ماه پخش و تکرار آن در همین ساعت در روز‌های مقابل آن انجام می‌شود.

وی در توضیح برنامه‌های نامزد‌ها در بخش صدا، خاطرنشان کرد: بخش فایل‌های صوتی تبلیغات از امروز و در ساعت‌های ۹، ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد پخش فایل‌های صوتی مناظره چهار نامزد در ساعت ۱۵ تا ۱۶ انجام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات