Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@03:55:07 GMT

میر لوحی: تهرانی ها کار را در آزادی تمام کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۵۳۵۲

من فکر می کنم تهرانی ها در همایش سلام آزادی کار را تمام کردند و رای و نظر خود را به همه اعلام کردند. آنان با شعارها و مطالبات و نظم خود نشان دادند که از دولت یازدهم حمایت خواهند کرد.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: من فکر می کنم تهرانی ها با این مراسم کار را تمام کردند و رای و نظر خود را به همه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان با شعارها و مطالبات و نظم خود نشان دادند که از دولت یازدهم حمایت خواهند کرد و امیدواریم که این موضوع و موج در سایر استان های کشور ادامه پیدا کند.

به گزارش صدای ایران، محمود میرلوحی در گفت وگو با سحر-پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی-بااشاره به سخنرانی آقای روحانی در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی،گفت:این مراسمی پر از پیام و حرف بود،آن همه استقبال ، هیجان و جمعیت داخل و خارج از سالن پیام های زیادی و بامفهومی برای همه ایران داشت.

این عضو شورای عالی حزب همبستگی ادامه داد: من فکر می کنم تهرانی ها در همایش سلام آزادی کار را تمام کردند و رای و نظر خود را به همه اعلام کردند.آنان با شعارها و مطالبات و نظم خود نشان دادند که از دولت یازدهم حمایت خواهند کرد و امیدواریم که این موضوع و موج در سایر استان های کشور ادامه پیدا کند.

او افزود: البته مردم هوشیار ما طی چهار سال گذشته و همین مناظره های انتخاباتی بر این واقعیت و حقیقت رسیده اند که رقبای آقای روحانی برنامه و طرحی برای رشد و توسعه کشور نداشته و دست خالی به میدان آمده و تنها دلخوش شعارهای عوام فریبانه هستند. در حالی که حسن روحانی با برنامه هایی که طی چهار سال گذشته در عرصه های مختلف پیموده است بهترین گزینه برای اداره کشور در چهار سال آینده است.

میرلوحی با بیان آنکه رقبای روحانی حتی نتوانسته اند نظر اصولگرایان اعتدالی و معقول را جلب کنند، اعلام کرد: من فکر می کنم تکلیف جامعه امروز مشخص است. نخبگان که پیشتر نظر خود را اعلام کرده بودند و حالا نیز آرای خاموش فعال شده اند و با این اوصاف به نظر می رسد،شرایط جامعه به نفع حسن روحانی است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه