Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

چه گوارای ایران

باشگاه خبرنگاران/ روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی سردار قاسم سلیمانی را «چه گوارای ایران» نامید و او را توانمندترین مرد خاورمیانه دانست.

جایزه ۱۰۰ هزار دلاری

ایسنا/ درپی تهدید کردن جیمز کومی- رئیس اخراجی اف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی. آی- به وسیله ترامپ درباره سخنان ضبط شده اش، سایت افشاگر ویکی‌لیکس برای افشای گپ و گفتِ خصوصی رئیس‌جمهور آمریکا و رئیس اخراجی اف. بی. آی، جایزه ۱۰۰ هزار دلاری تعیین کرد.

ربط منقل بالوله

ایلنا/ مجری برنامه سخنرانی قالیباف در ورامین پیش از آغاز سخنرانی او، گفت: لفظ لوله متعلق به آن آقایی است که خودش از منقل و لوله استفاده می‌کند.

واکنش وزیرعلوم به شائبه پایان نامه دکتری روحانی

مهر/ دکتر محمد فرهادی- وزیر علوم- در واکنش به شکایت آیت الله کلانتری درباره سرقت علمی رساله دکتری حسن روحانی از کتاب کلانتری، گفت: اشتباه برداشت شده است. همه منابع، رفرنس بوده و رئیس جمهور از هر جا که استفاده کرده، به منبع اصلی ارجاع داده است.

معتاد به شنود

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته واشنگتن پست، گفته های برخی همکاران قدیمی ترامپ نشان می دهد، او به ضبط مخفیانه مکالمات خود با دیگران عادت دارد.

تکذیب حمایت آیت الله

باشگاه خبرنگاران/ دفتر آیت الله مکارم شیرازی- در اطلاعیه‌ای- حمایت این مرجع تقلید از نامزدهای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

تحلیل بروکینگز درباره ترامپ و ایران

باشگاه خبرنگاران/ اندیشکده بروکینگز در مقاله‌ای می نویسد: پس از سه ماه از ریاست‌جمهوری ترامپ در آمریکا، ایران اکنون به اولویت‌ او تبدیل شده است. به موجب این ارزیابی، ترامپ تیم امنیت ملی خودش را بر مبنای ایران‌ستیزی چیده است.

ترامپ زیرپای چه کسانی را خالی می کند

باشگاه خبرنگاران/ پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی وسترن ژورنالیسم در تحلیلی می نویسد: الکس کونانت- مشاور پیشین سناتور مارکو روبیو- گفته است: ترامپ بار زیادی بر دوش سخنگوهای خود می‌گذارد اما زیر پای آنها را خالی می‌کند.

بچه‌داری در دفتر نخست‌وزیری

فرارو/ به گزارش بی‌بی‌سی، "جاستین ترودو"- نخست وزیر کانادا- با آوردن پسر سه ساله‌اش به محل کار و بازی کردن با او نشان داد، انجام کارهای حساس سیاسی، او را از مسوولیت‌های پدرانه‌اش غافل نمی‌کند.

سوتی انتخاباتی فایننشال تایمز

جام نیوز/ روزنامه اقتصادی فایینشال تایمز -چاپ بریتانیا- در گزارشی به اهمیت انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: در انتخابات ایران رقابت میان ۱۲ نامزد است! و رقابت اصلی میان روحانی و ابراهیم رئیسی است.

چه کسانی نگذاشتند!؟

شفاف/ در حالی که روحانی اعلام کرده بود بر وعده های سال۹۲ خودش پایبند است که بخشی را اجرا کرده و بخشی را هم دیگران نگذاشتند که اجرا شود، مهمترین وعده می تواند معرفی آن افرادی باشد که چنین قدرتی دارند.

آرایش غلیظ

شفاف/ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی برخی از شخصیت های متدین و باسابقه انقلابی و کاردان به بهانه دیدگاه های اصلاح طلبانه یا اعتدالی رد صلاحیت شده اند که عکس های برخی زنان با آرایش‌های غلیظ و حالات خاص، ویژگی تاسف آور این دوره از انتخابات شورای شهر است که به صحنه نمایش مد شبیه است.

تعهد و اثر انگشت

فردانیوز/ کارگران و خانواده های معدنچیان آزادشهر با گرفتن تعهد و اثر انگشت ناچار به عذرخواهی از رییس جمهور شدند.

خشم کدخدا

مهر/ سعید جلیلی- عضو مجمع تشخیص مصلحت- گفت: افرادی که از پرتاب ماهواره و از نشان دادن قدرت دفاعی کشور نگران هستند، گفته‌اند ما قائل به مذاکرات برد ـ برد هستیم، اما برد را تا آن جا قبول دارند که کدخدا ناراحت نشود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

          منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد