Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@12:58:00 GMT

مسابقات قرآن اوقاف شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۶۰۰۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از شبستان محمدحسین فاضلى، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه امروز ۲۴ اردیبهشت گفت: مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف باسابقه ترین و تخصصی ترین مسابقات در کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگ اوقاف و امور خیریه ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم است، افزود: برگزاری مسابقات قرآن در رشته های مختلف قرآنی نمونه ترویج فرهنگ قرآنی است که برگزاری این مسابقات نیازمند مشارکت جامعه قرآنی و ادارات و نهادها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات در رشته های حفظ 5-10 ،20 جزء و حفظ کل قرآن،قرائت،ترتیل،اذان و دعا خوانی ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت راس ساعت 8 صبح همراه با افتتاحیه در فاطمیه و مسجد ولی عصر(عج) گلوگاه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه قضاوت این دوره از مسابقات را شش داور متخصص و با تجربه قرآنی به عهده دارند، ادامه داد: نفرات برتر این دوره از مسابقات در رشته های مختلف که حدنصاب نمره را کسب کردند به مسابقات استانی اعزام و مورد تجلیل قرار می گیرند.



فاضلی با بیان اینکه تمامی کسانی که بصورت حضوری و در سایت قرآن ایران ثبت نام کردند می توانند در این مسابقات شرکت نمایند، گفت: رشته معارف شامل تفسیر نمونه سوره های یوسف و رعد همزمان با سراسر کشور بصورت کتبی در 15 خرداد ماه برگزار می گردد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر قوره‌جیلی رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۲۸۲ نفر از حافظان کرمانشاهی در مدرسه دخترانه شهدای پروین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوره‌جیلی تصریح کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان کرمانشاه در سه حوزه کرمانشاه، هرسین و جوانرود برگزار شد که حافظان قرآن شهر‌های کنگاور، صحنه، سنقر، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در شهر کرمانشاه و منطقه اورامانات در شهر جوانرود در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد شرکت‌کننده در این آزمون نسبت به سال گذشته ۶۳ نفر افزایش داشته است، ادامه داد: در حوزه آزمون کرمانشاه ۲۰۰ نفر، هرسین ۴۳ نفر و اورامانات ۳۹ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن شرکت کردند که ثبت‌نام این آزمون از اسفندماه سال گذشته انجام گرفته است.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان به حافظان قرآن که نمره قابل قبول را کسب کرده باشند مدرک معادل دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری علوم قرآنی اعطا می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان