Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:45:06 GMT

بازسازی ماشین آلات نیمه سنگین شهرداری شادگان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۶۵۳۹

بازسازی ماشین آلات نیمه سنگین شهرداری شادگان

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز؛ حسن مزبانی پور، شهردار شادگان اظهار داشت: بازسازی و نوسازی واحد ماشین آلات شهرداری در دستور کار قرار دارد و هم اکنون بالغ بر 2 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار بمنظور بازسازی و نوسازی ناوگان ماشین آلات شهرداری هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماشین آلات ابزار پیشرفت و آبادانی شهر به شمار می روند، حفاظت و نگهداری از آن مورد توجه قرار گرفته و خوشبختانه هم اکنون شاهد نوسازی ناوگان ماشین آلات شهرداری شادگان هستیم که این امر در خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مزبانی پور اذعان کرد: این کار در راستای تسریع در جمع آوری و حمل زباله ها و ارائه خدمات بهتر به شهروندان صورت گرفته است.

شهردار شادگان افزود: بازسازی این ماشین آلات با هدف تجهیز ناوگان واحد خدمات موتوری این شهرداری بوده و تا حد زیادی از مشکلات پیش آمده برای این واحد کاسته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شادگان به طور جد به دنبال رفع مشکلات شهری است اما در این بین انتظار می رود مردم نیز یاری رسان این شهرداری باشند و در راستای ایجاد شهری زیبا تلاش کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم بدرقه این کاروان خودرویی ضمن تشکر از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد.   مهدی یعقوبی افزود: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیل در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای، در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای کمک‌رسانی به کنارک در این استان اعزام می‌شوند.   وی یادآور شد: در سیل قبلی همین منطقه نیز تیم اعزامی مشهد به صورت شبانه‌روزی و بدون چشم داشت فعالیت می‌کرد   تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی و لودر، به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان