Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:10:12 GMT

مرعشي: ميدان رياست جمهوري وقت آزمون و خطا نيست

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۶۵۴۲

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - سخنگوي حزب کارگزاران سازندگي ايران گفت: ميدان رياست جمهوري در شرايط امروزي وقت آزمون و خطا و کارآموزي نيست و به ياد داريم که با رئيس جمهوري سابق چه مشکلاتي داشتيم.

به گزارش ايرنا سيد حسين مرعشي عصر يکشنبه در جمع جوانان و ورزشکاران حامي روحاني در سالن تلاش کرمان افزود: با احترام به همه کانديداها، حسن روحاني داراي توان و تجربه در عرصه امنيت و مناسب براي رياست جمهوري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت:آينده و حفظ امنيت ايران مهمترين علت حمايت از دکتر روحاني است که بايد مورد توجه همه باشد و ما در منطقه اي زندگي مي کنيم که برخي کشورهاي مهم دچار آشوب و ناامني هستند.
وي بيان کرد: شما توجه داريد رئيس جمهوري متفاوت و يک رئيس جمهوري نسبتا جنگ افروز در آمريکا روي کار آمده است که کوچکترين اشتباه مي تواند ايران را با خطرات جدي روبرو کند.
عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگي افزود: ما بايد رئيس جمهوري انتخاب کنيم که بتواند براي حفظ وحدت، امنيت و تماميت ايران کمک کند و آقاي روحاني 24 سال نماينده رهبري در شوراي امنيت ملي بود و به مدت 16 سال به عنوان دبير شوراي امنيت ملي در کنار آيت الله هاشمي رفسنجاني فعاليت مي کرد.
وي بيان کرد: ترامپ بارها اذعان کرده که برجام بدترين قرارداد تاريخ آمريکاست و امروز آمريکايي ها، اسرائيلي ها و آل سعود منتظر کوچکترين بهانه هستند لذا ما بايد کار را به کسي بسپاريم تا بتواند امنيت ايران را حفظ کند و دکتر روحاني شايسته ترين است.
مرعشي گفت: دليل ديگر براي حمايت از روحاني سپاسگزاري ملت ايران از يک دولت و رئيس جمهوري خدمتگزار است و مطالعه تاريخ نشان مي دهد در مقاطعي ما در حمايت از دولت کوتاهي کرديم و ضررهاي زيادي متحمل شديم.
عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي گفت: دکتر روحاني در حل مسئله هسته اي و برجام کاري بزرگتر از ملي کردن نفت کرد و شما مردم براي قدرشناسي از رئيس جمهوري موفق بايد به دکتر روحاني راي بدهيد.
وي افزود: به رقباي روحاني توصيه مي کنم يک بار از جلد منافع جناحي خود بيرون بيايند و اگر من به جاي آنها بودم، مي گفتم به پاس خدمات بي سابقه روحاني ما هم به روحاني راي مي دهيم.
وي با بيان اينکه برجام و منافع برجام متعلق به نظام و همه مردم ايران است گفت: ما در ملي شدن نفت اقتصاد و نفت به دست آورديم و با برجام امنيت پايدار بدست آورديم، ما در برجام پرونده ايران را از شوراي امنيت بيرون آورديم و اگر کسي ذره اي انصاف و تعصب ملي در وجودش باشد، بايد به روحاني راي دهد و از او سپاسگزاري کند.
مرعشي اظهار کرد: ده ها و صدها کار نيمه تمام در کشور وجود دارد، شما چهار سال پيش به دکتر روحاني اعتماد کرديد و امروز او با تجربه و مسلط بر مسايل و مشکلات ايران است و بايد فرصت داشته باشد تا کارهاي ناتمام خود را تمام کند و اين يک واقعيت و عقلانيت است.
وي با اشاره به اينکه کارهاي روحاني نيمه تمام است گفت: ملت ما هميشه از کارهاي نيمه تمام ضربه خورده است و بايد اجازه دهيم دولت تدبير و اميد کارهاي نيمه تمام خود را تمام کند.
وي افزود: يکي از کارهاي روحاني تجهيز منابع ارزان قيمت براي ايران است و اکنون زمان آن رسيده است که بتوانيم چند صد ميليارد سرمايه خارجي وارد ايران کنيم.
اين فعال سياسي گفت: اگر خواهان رشد اقتصادي بالا، توسعه و اشتغال هستيد، بايد به دولت روحاني فرصت دهيم که اين مهم را در کشور عملياتي کند.
وي ادامه داد: با اجراي برجام، يک ميليون و 500 هزار بشکه صادرات نفت ما افزايش يافت و بازار خود را بازسازي کرديم و پس گرفتيم و همه کشورها در اوپک مکلف شدند توليدشان را بجز ايران کاهش بدهند.
وي بيان کرد: ما 38 سال تحريم بوديم و امروز شرکت هاي مختلف خارجي نگاهشان به داخل ايران است و براي اجراي پروژه ها بايد به دولت زمان بدهيم، چشم همه جهان به ملت ايران است که آيا به روحاني فرصت اجراي کارهاي خود را مي دهند؟
نماينده ادوار مردم کرمان در مجلس شوراي اسلامي گفت: ما به رييس جمهوري نياز داريم بتواند کشور را بر مدار صحيح اداره کند، اگر با شعار مي توانستيم کارها را پيش ببريم در دولت قبل تحقق پيدا مي کرد.
ويبيان کرد: ما ملت آگاه هستيم و اجازه نمي دهيم عده اي با وعده و سوء استفاده از نيازهاي مردم کشور را به چاله هاي سخت بيندازند، امروز روز خردورزي و حمايت است و ملت ايران قدر رهبران دلسوز خود را مي دانند.
وي با بيان اينکه سپاه نور چشم ماست گفت: مگر دوران دفاع مقدس جناحي بود؟مگر شهدا مال يک جناح بوده و هستند؟ افتخارات جنگ، دفاع مقدس متعلق به همه ملت ايران است.
سخنگوي حزب کارگزاران سازندگي افزود: برادران عزيز من روحاني در همه صحنه هاي جنگ همراه آيت الله هاشمي رفسنجاني حضور داشت ، چرا متهم مي کنيد؟ چرا مردم را از دست داده ايد؟ شما هم برويد با مردم زندگي کنيد و خدمت کنيد.
مرعشي اظهار کرد: شما به جاي بگم بگم کردن، لوله کردن دانشجويان، تهمت زدن، بيايد اخلاق بگيريد، ما با خدا، شهدا، امام و با اصول انقلاب اسلامي پيمان بسته ايم، يک جو ترديد نخواهيم کرد و تا زنده باشيم در راه اعتلاي ايران، اسلام و حفظ حقوق مردم تلاش خواهيم کرد و اين مسير با روحاني امکان پذير خواهد بود.
وي بيان کرد: امام راحل مي فرمودند هر وقت مشکل داشتيد، مردم را به صحنه بياوريد، مردم مشکل شما را حل مي کنند.
خبرنگار: داود رجبي بهجت ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7437 /1876



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ