Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:03:23 GMT

عرصه‎ای برای خدمت در راه خدا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۶۹۹۷

عرصه‎ای برای خدمت در راه خدا

رهبر معظم انقلاب ضمن بیاناتی، زندگی زناشویی را میدان خدمت به همسر معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا نگاه تک‎وجهی به زندگی زناشویی آن هم از باب صرفاً تأمین لذت از همسر، بزرگ‎ترین آفتی است که گریبانگیر برخی زوجین می‎شود؛ این در حالی است که زندگی مشترک یک امر مقدس و الهی است که باعث رشد انسان‎ها می‌شود و تنها یک وجه آن بحث لذت‎های زناشویی است که البته زیربنای اصلی تمام رفتارهای دیگر در زندگی زوجین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین زوجی که به زندگی از باب تقدس نگاه می‎کند، زندگی زناشویی را نیز میدانی برای رشد شخصیتی می‎داند و به تمام افعال خود سعی می‌کند رنگ و بوی الهی بدهد.

به عنوان نمونه رهبر معظم انقلاب ضمن بیاناتی، زندگی زناشویی را میدان خدمت به همسر معرفی کردند و فرمودند:

«شما خانم‎ها باید به نکته‌ای توجه داشته باشید و آن این است: پاسدارانی که همسران شما هستند، یکی از مهمترین و شریف‎ترین شغل‎های این روزگار را برعهده دارند؛ شغلی شرافتمندانه، همراه با مسئولیت، همراه با خطر و زحمت و بدون پاداش چندان قابل توجه. کار اینها پیش خدا عزیز است،‌ بنابراین همراهی و کمک به اینها افتخار است،‌ این را با همین نیت دریابید و عمل کنید این نیت که به این جوان پاسدار که همسر شماست و دارد دوره جوانی خود را در راه خدا می‎گذراند هر چه خدمت کنید در راه خدا خدمت کرده‌اید، فقط یک زندگی زناشویی نیست بلکه زندگی زناشویی شما میدان خدمت شما هم هست بنابراین هم به اجر الهی امیدوار باشید و هم این فرصت را قدر بدانید»

انتهای‎پیام/

R1392/P1361/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی