Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:54:46 GMT

احراز هویت حدود ۱۰ هزار مدیر تلگرام و اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۷۶۷۹

معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد اعلام کرد که شایعه فیلتر شدن تلگرام صحت ندارد و تاکنون 8200 کانال تلگرامی و 1000صفحه اینستاگرام احراز هویت شده‌اند. به گزارش ایلنا، معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با بیان اینکه تاکنون 8200 کانال تلگرامی در این مرکز ثبت شده، گفت: به این کانال‌ها پویشگر فارسی ارائه می‌شود؛ ضمن اینکه آنها باید به ضوابط 16 گانه متعهد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاکنون هزار صفحه اینستاگرامی نیز در سامانه این مرکز ثبت شده است. معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد درباره ارائه تسهیلات تشویقی به کانال‌های تلگرامی مجوزدار گفت: ارائه پویشگر فارسی به این کانال‌ها در دستور کار مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد است که بر همین اساس افراد می‌توانند مطالب مدنظر خود را براساس این پویشگر فارسی در کانال‌ها جست‌وجو کنند. وی افزود: کلیه کانال‌های تلگرامی باید براساس ضوابط 16 گانه طرح سما آن را پذیرفته و مقید به این قوانین باشند تا بتوانند در طرح رتبه بندی شرکت کنند؛ ضمن اینکه ماندگاری کانال‌ها در طرح سما هم بسیار بااهمیت است؛ چراکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف براساس پروژه فرهنگیار و تخطی آنها از ضوابط 16گانه، نشان شامد (شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال) از آنها گرفته شده و قطعا از آن محیط اخراج خواهند شد. شیرکوند افزود: این کار به این دلیل صورت می‌گیرد که خانواده‌ها بتوانند با خیال آسوده و مطمئن از سلامت محتوای این کانال‌ها استفاده کنند.
برچسب ها: وزارت ارشاد ، کانال های تلگرام ، اینستاگرام ، شبکه های مجازی ، مدیران کانال ها ، احراز هویت

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خلیج فارس هویت و میراث باارزش و ثمین سرزمین ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجید منادی، امروز در آیین اختتامیه ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس که در بندر بحرکان هندیجان برگزار شد، خلیج فارس را هویت و میراث گرانبها و ثمین سرزمین ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان ایران، مسایل هویتی را در چند جبهه مورد هجمه قرار داده‌اند که یکی از این مولفه‌های هویتی، مساله خلیج فارس است که قطعا به مثابه سایر توطئه‌های شوم آنان راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: هر چقدر ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی برای خلیج فارس و هویت کشور به کار گرفته و ظرفیت‌سازی شود، به غنای هویتی و فرهنگی کشور می‌افزاید که تاثیر به سزایی در آینده دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری درخصوص خلیج فارس گفت: این مساله فراتر از جنبه تاریخی، عقیدتی و سیاسی است و دشمن تلاش‌های زیادی با هدف تفرقه‌افکنی، جعل و تغییر در مولفه‌های هویتی ما داشته است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: یکی از کم سابقه‌ترین حمایت‌ها با محوریت و هدف تحقق عدالت فرهنگی در حوزه برنامه‌ای و زیرساختی در وزارت ارشاد دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

منادی با تأکید بر اجرای رویدادهای متعدد در زمینه فرهنگ و حفظ هویت استان و کشور گفت: بخش زنان و مادران خلیج فارس یکی از بخش های جدید این دوره از کنگره شعر خلیج فارس بود که استقبال از آن قابل توجه بود.

به گزارش تسنیم، در پایان‌ این‌ آیین از شاعران برگزیده در ششمین کنگره شعر خلیج فارس تجلیل شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود