Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@11:11:21 GMT

آیت‌الله ضیاءالدین نجفی‌تهرانی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۸۵۴۲

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله ضیاءالدین نجفی‌تهرانی، مسئول حوزه علمیه شرق تهران و امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) از بیمارستان نیکان مرخص و حال عمومی ایشان مساعد گزارش شده است.
ایشان با بروز کسالت جسمی 16 اردیبهشت‌ماه برای مداوا در بیمارستان نیکان تهران بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته و اینک دوران نقاهت را در بیتشان سپری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله نجفی‌تهرانی، شاگردان بسیاری در حوزه و دانشگاه تربیت کرده‌اند و از مفاخر علمای تهران و درس مراجع معظم تقلید و علمای گذشته هستند و از درس فلسفه آیات علامه طباطبایی(ره) محمد شاه‌آبادی، یحیی انصاری‌شیرازی، رضا صدر (اخوی امام موسی صدر) و شهید مطهری استفاده کرده است.
وی در علم هیات نجوم از شاگردان علامه حسن‌زاده آملی و در عرفان و اخلاق (به مدت 10 سال) شاگردِ آیت‌الله بهجت و آیت‌الله بهاءالدینی بود همچنین در فقه و اصول شاگرد آیات عظام گلپایگانی حائری‌یزدی و آمیرزاهاشم آملی بود و هم اکنون استاد برجسته حوزه علمیه تهران است.
آثار فراوان علمی ایشان در فقه، اصول، تفسیر، تاریخ و معارف بالغ بر 20 جلد است، در حال حاضر نمایندگی مراجع معظم تقلید را در امور پاسخگویی به مسائل شرعی به عهده دارند، حوزه علمیه و مسجد جامع نبی اکرم(ص) در شرق تهران، پایگاه مبارزات انقلابی روحانیون و مردم ایران و پشتیانی از رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده و اکنون، محل پرورش و آموزش سربازان امام زمان (عج) و مراجعه متدینین و مومنین است.
محمد ایمانی‌مهر

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران