Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@11:57:30 GMT

امام جمعه جدید شهر حسن آباد یاسوکند معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۹۹۵۴۹

امام جمعه جدید شهر حسن آباد یاسوکند معرفی شد

در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار در سال 96 حجت الاسلام احدی به عنوان امام جمعه جدید شهر حسن آباد یاسوکند معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، دومین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار در سال 96 با محوریت معرفی امام جمعه جدید شهر حسن آباد یاسوکند در سالن اجتماعات مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن زندیه در این جلسه اظهار داشت:تقارن سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 88 به استان کردستان با اعیاد شعبانیه شیرینی خاطرات این سفر را دو چندان می کند.

وی با اشاره به رسالت خطیر امامان جمعه برای هدایت مردم ، افزود:ائمه جمعه در راستای هدایت مردم رسالت سنگینی بر عهده دارند .

فرماندار بیجار ضمن اعلام رضایت از عملکرد صادقانه ، پرتلاش و بدون حاشیه حجت الاسلام خلیلی امام جمعه اسبق یاسوکند تصریح کرد:ایشان همدرد مردم و پیگیر رفع مشکلات مردم آن منطقه بودند.

زندیه در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ،گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای از مهمترین فاکتورهای است که چشم دشمنان انقلاب را به ایران اسلامی معطوف کرده است.

وی بر لزوم بی طرفی مجریان انتخابات و رعایت قانون تاکید کرد و گفت: مردم باید با اعتماد و اطمینان پای صندوق های رای بروند.

فرماندار بیجار اعلام کرد تمام تحرکات واقدامات کاندیداهای شوراهای اسلامی تحت کنترل است و تخلفات آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زندیه در پایان سخنان خود به وعده های غیر عملی بعضی کاندیداهای شورای شهر در جریان تبلیغات اشاره کرد و اظهار داشت: برخی وعده هایی که خارج از توان فرماندار و نماینده ی شهرستان است چگونه توسط نامزد شورای شهر ارائه میگردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۹۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه، عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولان در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 6096395

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیجار
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد