Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم مردم فردی را انتخاب کنند که نماد مبارزه با رانت و فساد است، گفت: متاسفانه در چهار سال اخیر اراده تغییر وضعیت اقتصادی در مسئولان دولتی دیده نشده است.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا؛با بیان اینکه در انتخابات پیش رو به لحاظ اقتصادی دو جریان کلی در مقابل هم صف آرایی کرده‌اند، گفت: در روز 29 اردیبهشت مردم باید انتخاب کنند که به ادامه وضع موجود رای خواهند داد و یا به دنبال آن هستند که روند و ریل‌گذاری اقتصادی به طور کلی جا به جا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلاتی همچون بیکاری و رکود حاکم بر اقتصادی کشور گفت: هر تصمیمی مردم اتخاذ کنند از آنجا که برآمده ازنظر جمعی می‌باشد می‌تواند برای آینده کشور اثر بخش باشد. در این بین آگاهی مردم نسبت به واقعیتهای امروز اقتصادی می‌تواند تا حدود زیادی در اتخاذ این تصمیم موثر باشد. مشکل امروز مردم بیکاری جوانان و بحران رکود است و مردم سعی می‌کنند در تصمیم خود به گونه‌ای عمل کنند که این بحران از اقتصاد کشور بر طرف شود.

به گفته حسینی، فردی بایستی در مسند اجرایی قرار بگیرد که به دور از دیدگاههای سیاسی مدیریت کلان اقتصاد را در دست بگیرد. امروز مردم ما از نگاههای سیاسی آزرده شده‌اند و در بین کاندیداها به دنبال فردی هستند که حاشیه‌های سیاسی را با متن مشکلات اقتصادی در نیآمیزد.

وی تاکید کرد، امروز اقبال عمومی به سمت افرادی است که فارغ از گرایشهای سیاسی به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی، قاچاق کالا، واردات بی رویه، رانت خواری وزرا و نزدیکان خود هستند. مردم در این انتخابات در یک بزنگاه قرار گرفته‌اند که میخواهند کدام رویه را ادامه دهند، رویه فساد زایی که در آن رانت خواری و واردات و قاچاق کالا جولان میدهد و یا منشی که در آن تمرکز اصلی بر رفع بیکاری و فقر در میان اقشار محروم است.

حسینی با بیان اینکه مردم به دنبال رشد اقتصادی بالا، رفع تورم، مبارزه با قاچاق کالا و ایجاد شغل برای جوانان هستند، گفت: در این بین شیوه‌های رسیدن به این اهداف خیلی مهم نیست، اما انتخاب فردی که اراده تغییر داشته باشد، میتواند تا درصد بالایی فضای رخوت زده اقتصاد امروز کشور را متحول کند.

حسینی اظهار کرد، در چهار سال اخیر اراده تغییر در مسئولان دولتی دیده نشد، امید واریم در انتخابات پیش رو هر فردی از سوی مردم انتخاب می‌شود اراده تغییر در وضع موجود را به منصه ظهور برساند، در غیر این صورت بحرانهای اقتصادی یکی پس از دیگری انتظار کشور را میکشد و دران صورت ممکن است با نرخهای تورم بسیار بالا، افزایش قابل توجه بیکاری و تعطیلی بیش از پیش کارخانه‌ها رو به رو شویم.

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77,1246/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد نوعی از پوشش گیاهی بیش از تصور پژوهشگران به مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می‌کند.

با تشدید گرمایش جهانی خشکسالی، سیل و آتش‌سوزی در سراسر جهان، دانشمندان در غرب ایالات متحده برای کمک به جبران برخی از آسیب‌ها به این نوع از پوشش گیاهی که به عنوان جوندگان مشهور هستند، روی آورده‌اند.

محققان دانشگاه ایالتی بویز یوتا و دانشگاه ایالتی یوتا از داده‌های ماهواره‌ای برای شناسایی جریان‌هایی استفاده کرده‌اند که می‌توانند برای تقویت پوشش گیاهی، دوباره معرفی شوند و گسترش یایند. دانشمندان همچنین در حال ثبت چگونگی تغییر فراوانی آب و پوشش گیاهی مجاور آنها به عنوان معیاری برای سلامت محیط‌زیست هستند.

جودی برانت، دانشیار دانشگاه ایالتی بویز که رهبری تیم تحقیقاتی را بر عهده دارد، می‌گوید: ارزش واقعی استفاده از داده‌های ماهواره‌ای برای نظارت این است که برای افرادی به کار می‌رود که روی زمین سخت کار می‌کنند و پروژه‌هایی مانند افزایش دسترسی به آب، افزایش زیستگاه ماهی‌ها و گونه‌ها را اجرا می‌کنند. 

در بیانیه قبلی ناسا گفته شده است که داده‌های ماهواره‌ای برای تعیین کمیت تأثیر این نوع از جوندگان بر اکوسیستم‌های محلی نشان از اثرگذاری قابل توجه آنها داشته است و هرچه آنها را حفظ و گسترش دهیم می‌توانیم در مقیاس بزرگ‌تری از وجود آنها برای مقابله با تغییر اقلیم بهره ببریم.

طبق دیتای یکی از مقاله‌های نیویورک تایمز، این نوع پوشش گیاهی «سلاح‌های خزدار انعطاف‌پذیری آب و هوا» هستند. آنها به طور طبیعی اطراف سدها، بر روی رودخانه‌ها و نهر‌ها به وجود می‌آیند و جریان آبی را که در منطقه فوران می‌کند، کاهش می‌دهند. پوشش گیاهی سبز را تقویت می‌کنند و به نوبه خود خطر آتش‌سوزی جنگل‌ها و اثرات خشکسالی و سیل را نیز کاهش می‌دهند. 

دانشمندان مکررا تاثیر این نوع پوشش گیاهی را بررسی و تاکید کرده‌اند، گسترش آنها فراتر از تصور آنها اثرگذار است و با تغییر اقلیم مبارزه می‌کند.

پوشش گیاهی مذکور تا اواخر دهه ۱۸۰۰ در دریاچه‌ها، نهر‌ها و مرداب‌های سراسر آمریکای شمالی رایج بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!