Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل ، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان عزیز و مکرم اردبیل می رساند در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی نماینده محترم ولی فقیه در استان از هیچ لیست و هیچ فردی، حمایت خاص ندارد.
این اطلاعیه افزوده است: راه انداختن شایعات در این خصوص از راه های نامشروع برای کسب آراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته این اطلاعیه ، تنها سفارش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دقت مضاعف اهالی معزز استان در انتخاب افراد اصلح بدون هیچگونه تعصبات و ملاحظات سیاسی ، قومی ، قبیله ای ، مذهبی و فامیلی است.
6 هزار و 609 نامزد شورای شهر و روستا در استان اردبیل رقابت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند که از این تعداد 140 نفر در شهرها و سه هزار و 273 نفر در روستاها بعنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهند شد.
یک هزار و 595 شعبه اخذ رای نیز در این استان تعیین شده که یک هزار و 79 شعبه روستایی و 516 شعبه آن شهری هستند.
تعداد واجدان شرایط رای در استان اردبیل 950 هزار نفر است که 38 هزار و 880 نفر آن رای اولی می باشند و در این انتخابات یک هزار و 292 صندوق ثابت و 303 صندوق سیار برای اخذ رای مردم در نقاط مختلف استان اردبیل پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بطور همزمان در 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود