Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت:آنهایی که امروز لبه تیغ خودشان را به پاسداران وبسیجیان جان برکف نشانه رفته اند بدانند که امام افتخارش این بود که با بسیجیان محشور شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، سردار علی پاشامحمدی رئیس سازمان بسیج عشایر کشور شب گذشته در همایش بزرگ استانی گرامیداشت بسیج عشایر خراسان جنوبی در روستای کلی اظهارداشت:خداوند نعمتهایی را به ما عطا کرده است که به عنوان انسان دارای عقل ودارای شعور وبه عنوان انسانی که مسئولیتی در راستای انجام وظایف بندگی خودمان داریم باید شکر گذار آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باشاره به انقلاب اسلامی گفت:امام باانقلاب اسلامی وبراندازی نظام2500ساله شاهنشاهی در کشور وحاکم نمودن نظام جمهوری اسلامی به عنوان یگانه نظام توحیدی به معنای واقعی در کره زمین ودرکره جغرافیای سیاسی دنیا نعمت حکومتی را که پیامبراسلام(ص)،امیرالمومنین (ع)وحسین بن علی وائمه معصومین دنبال آن بودند دراینجا تجلی بخشید.

وی افزود:امام خودش را وقف اسلام ومردم وقرآن کرد وخداوند به ایشان عزت وتوفیق داد

پاشامحمدی درادامه به جنگ تحمیلی اشاره کرد وگفت:در31شهریور که صدام نقاط حساس کشوررا مورد هجوم قرارداد ودر اتاق خودش قهقه مستانه میزد که تا20دقیقه دیگر کمر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شکست اما چه شد؟؟وامروز ببینید به لطف خداوند کمر چه کسی شکسته شد؟چه کسی ذلیلانه ورذیلانه به جهنم واصل شد؟

شاهد بودیم که نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت های امام عظیم الشان در عرصه های منطقه ای وبین المللی چگونه پیش رفت ودر حال حاضر چگونه است

رئیس سازمان بسیج عشایرکشور گفت:امروزه مقام معظم رهبری به عنوان فرزند وخلف صالح امام(ره) سیره وروش امام رادارد ورهبر ما در بین 197رهبر سیاسی در جغرافیای سیاسی عالم بی نظیر است.

وی گفت:آنهایی که امروز لبه تیغ خودشان را به پاسداران وبسیجیان جان برکف نشانه رفته اند بدانند که امام افتخارش این بود که با بسیجیان محشور شود

امام فرمودکه ای کاش من یک پاسدار بودم واگر سپاه نبود کشور نبود

آنهایی که می خواهند نیروی مسلح را تحقیر کنندودرمقابل این کلام امام وادبیات امام وجملات امام خجالت بکشند

پاشامحمدی بیان کرد:اگرشهدای ما نبودند امروز ماهم همانند پادشاهان قاجار در جنگ 8ساله تن به سازش داده بودیم وقرارداد ننگینی که همچون ترکمنچای گلستان می پذیرفتیم وبخش عظیمی از خاک ایران را باید به دشمن می دادیم ونظاممان را سرنگون می کردند واسمی از اسلام وقرآن ودین وشیعه وامام حسین (ع)نبود.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور افزود:اگر پاسداران وبسیجیان و آنهایی که به عنوان مهاجر الی الله از ایران اسلامی به سرزمین وشامات وعراق وسرویه رفتند ودر مقابل داعشی های خبیث وپلیدمردانه ومجاهدانه جهادکردند وشهیدشدندنبودند،به قول رهبری امروز باید در همدان وکرمانشاه واصفهان با داعشی ها می جنگیدیم آن موقع دولتمردانی که نسبت به قدرتمندی نیروهای مسلح ناشکری می کنندباید به دنبال سوراخ روباه می گشتند

وی گفت:این نظام به برکت خون 240هزارشهید گلگون کفن به دست آمده است واین افتخاری برای جامعه عشایر است که 10هزارشهیدرادر دوران انقلاب ودفاع مقدس ودردفاع از مرزهای شرقی وغربی تقدیم کرده است

جامعه ای که با کمتر از2درصد جمعیت درخون دادن 5درصد سهم دارد ولذا مسئولانِ به جامعه عشایری باید به خودمان بیاییم ونوکروخادم این مردم باشیم

پاشامحمدی تصریح کرد؛در حال حاضر امنیت پایدار مردمی در آذربایجان وکردستان وسیستان وکرمان وخراسان جنوبی وهرمزگان برمحوروبسترسران عشایرپیاده سازی شده است واین عشایر هستند که ایل وطایفه خودرابه کار گرفته اند وتحت امرقرارگاههای امنیتی سپاه ،امنیت پایدار مردمی را محقق کرده اند وافتخار می کنیم که ایران اسلامی امن ترین کشورجهان در ناامن ترین منطقه جغرافیایی عالم است.

وی افزود:این امنیت به برکت مجاهدت به دست آمده است ولذا بایستی عزم خودمان را جزم کنیم وهمه افراد از پیروجوان وزن ومرد وهمه طوایف وهمه مذاهب واهل سنت وشیعه،متحد،منسجم،گوش به فرمان ولایت این عهدی را که با خدا بسته ایم درپاسداری ازاین نهضت حسینی تا به آخرطی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:جامعه عشایری باهمه مشکلاتی که دارند در عرصه های باغداری ودامداری،کشاورزی،پرورش طیور،آبزیان ،تولید عسل وگیاهان دارویی عامل به تحقق اقتصاد مقاومتی هستند وافتخار عشایراین است که باداشتن 24میلیون واحد دامی 25درصد گوشت قرمز کشوررا تامین می کنند

افتخار جامعه عشایر این است که 5/7میلیون تن محصولات زراعی؛35درصدتولیدات صنایع دستی توسط عشایر تولید می شود

پاشامحمدی افزود:از مسئولین استانی خواسته ایم که در ستاد تسهیلات اقتصاد مقاومتی اولویت اول را به عشایر وروستائیان اختصاص دهند ودر بسیج نیز تسهیلاتی درغالب اقتصاد مقاومتی گذاشته شده است .

وی با اشاره به روز بسیج عشایری وفلسفه نامگذاری آن گفت: در 29اردیبهش1358عشایر از سراسر کشور با امام راحل بیعت داشتند ولذا این روز در تقویم سازمان بسیج به نام روز بسیج عشایر نامگذاری شده است وامسال به دلیل تداخل با روز انتخابات مراسم روز بسیج عشایری زودتر برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:مسئله اساسی این روزهای جامعه انتخابات است وتکلیف داریم که سرنوشت خودمان را با حضورمان رقم بزنیم.ودر کمال آزادی وآگاهی سرنوشتمان را تعیین کنیم .

وی افزود:باید رئیس جمهوری را برگزینیم که شاخصه های دین داری،ولایت مداری،ساده زیستی،روحیه جهادی،مدیریت انقلابی دروجودش باشد تا رئیس جمهوری نیز دولتی از جنس شوشتری ها وکشوری هاوزین الدین ها وشیرودی ها برگزیندکه خودرا وقف مردم کنندنه وزیری که با عضویت در 50شرکت وبه عنوان هیئت مدیره وباداشتن بیش از هزارمیلیارد درراس یک وزرات خانه مهم قرار گیرد.

پاشامحمدی گفت:در 29اردیبهشت با توکل برخدا وباآگاهی وبصیرت کاندیداهایی را به شورا ی شهر وروستا بفرستیم که حلال مشکلات شهر وروستای ما باشد وکسی را به عنوان رئیس جمهور برگزینیم که چالش ها ومشکلات را باتشکیل دولتی که حلال مشکلات باشند حل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم