Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@14:28:19 GMT

سنگ‌تمام آذری‌ها برای روحانی+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۱۴۶۹

به گزارش صدای ایران، شرکت‌کنندگان در این همایش با شعارهایی مانند «یاشاسین آذربایجان» و «آذربایجان زنده است به ایران وابسته است» همبستگی خود را با مردم ایران نشان دادند.

در حالی که سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود، این مجموعه ورزشی و خیابان‌های اطراف آن مملو از جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت‌کنندگان در این نشست به خبرنگار ایلنا گفتند که از ابتدای صبح امروز در این مجموعه ورزشی حضور یافته‌اند چون بیم آن را داشتند که به دلیل ازدحام جمعیت و شلوغی نتوانند در این جمع حاضر شوند.

با ورود مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به سالن ورزشی، حضار او را به شدت تشویق کردن کردند و او نیز به ابراز احساسات افراد پاسخ داد.

شرکت‌کنندگان در این همایش با شعارهایی مانند «یاشاسین آذربایجان» و «آذربایجان زنده است به ایران وابسته است» همبستگی خود را با مردم ایران نشان دادند.

اکثریت شرکت‌کنندگان با بستن دستبندهای سبز و دست داشتن شال‌های سبز و پرچم‌های بنفش به ابراز احساسات پرداختند. آنها همچنین با سرودها و ترانه‌هایی نظیر «ایران فدای اشک و خنده تو»، «یار دبستانی» و «دوباره ایران» به همخوانی پرداختند.

در این هم‌خوانی‌ها آنها با روشن کردن چراغ قوه‌های گوشی‌های تلفن همراه خود صحنه‌های زیبایی را در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی ایجاد کردند. آنها همچنین با ایجاد موج‌های ایسلندی به تشویق روحانی پرداختند.

«درود بر خاتمی»، «آزادی اندیشه گازانبری نمیشه»، «خاتمی زنده باد روحانی پایبنده باد» از جمله شعارهای مردم است. آنها همچنین با سردادن شعارهایی خواستار رفع حصر شدند.

محمدرضا نعمت‌زاده و محسن مهرعلیزاده از جمله کسانی هستند که تاکنون در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی حضور یافته‌اند.

رئیس دولت تدبیر و امید ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی تبریز حاضر شد و مورد استقبال شدید هواداران و حامیان خود قرار گرفت.

شرکت‌کنندگان در این همایش با گفتن شعارهایی مانند «روحانی روحانی حمایت می‌کنیم» و «یاشاسین روحانی» حمایت‌شان را از رئیس دولت یازدهم نشان دادند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان