Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:54:19 GMT

بودجه شهرداری از سال ۱۳۹۲ تاکنون سه برابر افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۱۸۸۳

بودجه شهرداری از سال ۱۳۹۲ تاکنون سه برابر افزایش یافته است

نطنز - شهردار نطنز گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۳۹۲ تاکنون با تلاش هایش صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز، سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن تجویدی، صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال ۱۳۹۲ و آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری نطنز بودجه شهرداری نطنز ۲۸ میلیارد ریال بود که با پیگیری ها و تلاش کارکنان شهرداری و همکاری اعضای شورای شهر در پایان سال به ۳۷ میلیارد ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحقق بودجه شهرداری نطنز در سال ۱۳۹۵ افزود: روند رو به رشد بودجه شهرداری نطنز به طور مداوم ادامه داشت و در سال ۱۳۹۵ که بودجه ۵۲ میلیارد ریالی برای شهرداری توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید که با پیگیری و برنامه ریزی های مجموعه کارکنان، شهرداری نطنز موفق شد به تحقق بودجه ۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی دست یابد.

شهردار نطنز تصریح کرد: امروز شاهدیم با برنامه ریزیهای انجام شده، درایت و پشتکار، کاهش هزینه ها، ساماندهی و ایجاد درآمدهای جدید بودجه شهرداری نطنز از سال ۱۳۹۲ تاکنون افزایش سه برابری داشته است که از این مبلغ به دست آمده ۳۸ میلیارد ریال صرف پروژه های عمرانی، ۲۰ میلیارد ریال صرف هزینه های خدمات شهری و مابقی صرف هزینه های جاری، حقوق و دستمزد کارکنان، امور فرهنگی و ... شده است.

شهردار نطنز در ادامه یادآور شد: درآمد شهرداری نطنز از محل فروش اموال در چهار سال گذشته معادل ۶.۸ درصد بودجه است و این در حالیست که در دوره های قبل این عدد ۸.۵ درصد بوده و این بدان معناست که شهرداری اتکای بودجه خود به فروش اموال را کاهش داده است.

وی در پایان تأکید کرد: شهرداری نطنز با رشد سه برابری بودجه خود از جمله موفق ترین شهرداری ها در سطح استان اصفهان است که این موفقیت در سایه برنامه ریزی، اصلاح فرآیندها، تلاش و پیگیری و مدیریت درآمد و هزینه ها بدست آمده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد