Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-03@04:49:27 GMT

اعلام حمایت جمعی از فعالان سیاسی مازندران از روحانی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۰۲۰۰۴

اعلام حمایت جمعی از فعالان سیاسی مازندران از روحانی

مازندمجلس: فعالان سیاسی مازندران در این بیانیه که صبح امروز دوشنبه یک نسخه از آن در اختیار قرارگرفت، آوردند:

مردم شریف مازندران! بار دیگر ایران عزیز ما در معرض یک انتخاب سرنوشت ساز به منظور حرکت به سوی آرامش، امنیت، آزادی و پیشرفت قرار گرفته است، حرکتی که در سایه عقلانیت، اعتدال، شفافیت، قانون مداری، هم افزایی و تنش پرهیزی از یک سو و التزام به قواعد تعامل سازنده با جهان و دوری از نابخردی و تندروی از سوی دیگر میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بیانیه آمده است: ما در این انتخابات با 2 دیدگاه، 2 رویکرد و 2 کارنامه روبرو هستیم، دیدگاهی که با شعار تغییر، منادی بازگشت به گذشته و تجدید دولت های نهم و دهم است و دیدگاهی دیگر که تداوم تغییر و اصلاحات اعتدالی را که از سال 1392، شما مردم آگاه بر عهده آن گذاشته اید، دنبال می کند.
فعلان سیاسی مازندران در این بیانیه اعلام کردند: ما امضاکنندگان زیر با تأسی از بزرگان اصلاحات و اصول گرایان معتدل، راه برون رفت کشور از مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و دفاع هوشمندانه از منافع و امنیت ملی را که ثمره تلاش و حضور و فداکاری یکایک ایرانیان بویژه خانواده بزرگ ایثارگران است، حمایت از جناب آقای دکتر روحانی می دانیم و از عموم شما مازندرانی های عزیز انتظار داریم که حماسه حضور سال 92 در انتخاب آقای روحانی را تکرار و با انتخاب ایشان و رأی به گفتمان تحول خواهی اعتدالی، سهم ارزنده و سرنوشت ساز خود را در پیشرفت، بالندگی و سازندگی ایران اسلامی ایفا نمایید.


در پایان این بیانیه اسامی امضاکنندگان به این شرح آورده شده است: احمد ناطق نوری، علی اصفر رحمانی خلیلی، عباسعلی بهاری اردشیری، عسکری فقیه، حسین زاهدی، فخرالدین صابری، موسی رجایی، فخرالدین اصغری، محمود دیانی، علی اصغر یوسف نژاد، قاسم احمدی لاشکی، شمس الله شریعت نژاد، علی اسماعیلی، علی نجفی، عبدالله رضیان، محمد دامادی، محسن نریمان، داوود کشاورزیان، انوشیروان محسنی بند پی، حسین روزبهی، علیرضا صفاریان، سید علی اکبر طاهایی، علی کریمی مله، ولی رعیت، غلام گرزین، ابوالقاسم روحی، سید رحیم ابوالحسنی، سید هادی حسینی، جعفر رحمان زاده، اسدالله درویش امیری، یدالله طاهر نژاد، رحیم عبادی، جمیله سالار آملی، سید باقر سخایی، سید عبدالله حسینی، محمود رئیس زاده، احمد میری.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته آینده اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: حدود ۴۷۷ مقاله ارائه شده، ۱۸۰ ارائه خواهیم داشت که توسط شرکت کنندگان غیرایرانی ارائه خواهند شد. گروسی مدیرکل آژانس نیز به عنوان مهمان ویژه در این کنفرانس حضور خواهد داشت و سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: در المپیاد مخترعین جهان در سوسیس، از مدارس انرژی اتمی ما شرکت کرده بودند و ۵ دانش آموز ما ۵ مدال به دست آوردند و ایران مقام اول را کسب کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی، درباره حل مسائل پادمانی با آژانس اظهارکرد: همواره در حال تعامل و گفتگو درباره مسائل پادمانی هستیم. تاکنون ۲ مکان باقی مانده و ۲ مکان حل و فصل شده درباره دو مکان در حال گفتگو هستیم، بیانیه اسفند ۱۴۰۱ از نظر ما پابرجاست و براساس آن تعامل داریم. اما این بیانیه توسط جریان مخربی که در غرب علیه ایران اقدام می‌کند، زیرسوال رفته است، ما، اما بر این بیانیه تاکید داریم.

وی همچنین تاکید کرد: آقای رافائل گروسی اعلام کرده است در ایران دیدار‌هایی خواهند داشت و من هم با وی دیدار دارم و مطمئن هستم که ابهامات برطرف می‌شود و در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط خود را با آژانس تقویت می‌کنیم.

اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آنها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایند‌های همکاری با آژانس این موصوع را مکرر اثبات کرده و آنها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این‌ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه‌ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه