Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در دومین نشست شورای اداری استان گفت: انتخابات مهمترین عرصه رویارویی با دشمنان انقلاب اسلامی است و افزایش امنیت، آرامش و اقتدار ما بستگی به پیروزی در این انتخابات و حضور گسترده مردم دارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، آیت الله صدرالساداتی افزود:رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده در این نبرد تمام عیار با دشمنان مواضع حق را روشن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: توجه به مستضعفان و مشخص شدن سند ۲۰۳۰ از توصیه‌های رهبر برای نامزدهاست که در برنامه‌های خود بگنجانند.
نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سند ۲۰۳۰ نظام آموزشی ما را تحت برنامه ریزی نظام سلطه قرار می‌دهد و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند چرا این سند مخفیانه امضا شده است.
آیت الله صدرالساداتی گفت: استان اقتصادی هرمزگان باید در سال اقتصاد مقاومتی پیشرو باشد و از ظرفیت‌های این استان استفاده شود.
وی با اشاره به یاری به محرومان و رفع مشکلات مردم استان افزود: امسال هزار نامه مردمی به من داده شده است که همه درمورد مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن بوده است.
نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ناعادلانه بودن مجوز صید یکی دیگر از دغدغه‌های مردم استان است که کشتی‌های بزرگ با مجوز همه صید را جارو می‌کنند و برای صیاد سنتی چیزی باقی نمی‌ماند.
آیت الله صدرالساداتی روان نبودن بروکراسی اداری و خدمات در مناطق آزاد را از دیگر مشکلات مردم استان برشمرد.
استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: مردم ایران به بلوغ کامل سیاسی رسیده اند و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات اقتدار ایران را افزایش می‌دهند.
جاسم جادری افزود: برگزاری انتخابات در ایران نشان از تحقق مردم سالاری دینی دارد.
وی در مورد سند ۲۰۳۰ گفت: هرکشوری که عضو یونسکواست باید این سند را امضا کنند، اما دولت با این قید آن را مصوب کرده است که هربندی از این سند که با فرهنگ ملی و دینی ما تعارض داشته باشد اجرا نمی‌شود.
نماینده حوزه شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به فتوای همه مراجع تقلید شرکت در انتخابات واجب عینی است.
حجت الاسلام ذوالقدر افزود: مردم باید راستگوترین نامزد‌ها را انتخاب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان نیز گفت:استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.
بهروز اکرمی افزود: ۸۱۰ نفر در سراسر استان هرمزگان برای بدست آوردن ۱۹۸ کرسی شوراهای شهر در حال رقابت هستند.
وی گفت: ۷ هزار و ۶۰۹ نفر برای بدست آوردن ۴ هزار و ۲۱۶ کرسی روستایی نیز رقابت می‌کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان افزود: ۱۱ نفر نیز درانتخابات میاندوره‌ای مجلس در غرب هرمزگان در حال رقابت هستند.
اکرمی با اشاره به وجود یک میلیون و ۱۶۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان گفت: ۳۳ هزار و ۴۰۸ نفر در استان رای اولی هستند.
وی افزود: باید شرایط فراهم شود که انتخابات با مشارکت حداکثری مردم برگزارشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارهرمزگان گفت: در استان هزار و ۴۷۴ شعبه اخذرای پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم