Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیابان های که اول صبح سنگ فرش تراکت های تبلیغاتی نامزدها می شود و باز پاکبان بیچاره با جارو و جسم خسته خود، همچون خزان پاییزی مشغول جمع آوری آنها می شود اما باز در هیاهو و ازدحام آخر شب بی صداصبح میزبان انواع کاغذها می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز بر طبق فصل هفتم و اصل 100 قانون اساسی برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی‏، اقتصادی‏، عمرانی‏، بهداشتی‏، فرهنگی‏، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی‏، اداره امور هر روستا، بخش‏، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورایی به نام شورای ده‏، بخش‏، شهر، شهرستان یا استان صورت می‌گیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام فرمانداری بوشهر 172 کاندیدای نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بوشهر تأیید صلاحیت شدند و ساعت 24 پنجشنبه 21 اردیبهشت تبلیغات آنان آغاز گردید.

زمان تبلیغات کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای شهر رو روستا، برحسب ماده ۹۰ قانون و ماده ۶۲ آیین نامه انتخابات طبق برنامه زمانبندی از تاریخ 21/2/96 لغایت 27/2/96 به مدت ۷ روز شروع و یک روز قبل از روز رای گیری یعنی ۸ صبح روز 28 اردیبهشت ماه پایان و بعد از آن هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع می باشد.

با گذشت سه روز از فعالیت تبلیغی نامزدهای نهایی انتخابات شورای شهر بوشهر جنب و جوش و فعالیت تبلیغی نامزدها و طرفداران آن ها برای جلب آرای مردم افزایش یافته و شور و شوق انتخاباتی فضای شهر را فراگرفته است.

کاندیدای نهایی که با هم تبلیغات تنگاتنگی را شروع نموده اند، همچون مسابقات دو ماراتن در صدد پیشی گرفتن از یکدیگرند و با توزیع انواع بروشور، کاتولوگ و کارت ویزیت به معرفی نامزدها در کوچه‌ها، خیابان‌ها می پردازند.

ماشین های که لباسی از پوسترهای نامزدها شده اند و با گشت زنی در شهر دنبال شناساندن کاندیداهای منتخب شان هستند و برخی هواداران نامزدها با حضور در ستادهای تبلیغاتی به معرفی کاندیداهای مورد علاقه خود می‌پردازند.

آنطرف تر جهت جلب توجه بیشتر تصاویری از عرض اندام و فیگورهای مختلف با رنگ لباس های رنگانگ نامزدها و رهگذرانی که انگشت اشاره با لبخند به یکدیگر نشان می دهند به چشم می خورد.

امروز اگر گردشی در خیابان بیاندازی حتی آدرس مغازه ها نیز تغییر کرده است. فرش فروشی، نمایشگاه اتومبیل، بنگاه املاک، کافه دیروز، امروز به ستاد تبلیغات نامزدها با پوششی سراسر از تصاویر نامزدها تبدیل شده است.

ستادهای که با داربست و بنر تبلیغاتی قد علم نموده و پیاده روها را محصور و انحصاری خود کرده اند و با انواع تبلیغات از انواع نوشیدنی های مجاز و غیر مجاز تا شام وعده هایشان، مردم را مهمان ستادهایشان می کنند.

خیابان های که اول صبح سنگ فرش تراکت های تبلیغاتی نامزدها می شود و باز پاکبان بیچاره با جارو و جسم خسته خود، همچون خزان پاییزی مشغول جمع آوری آنها می شود اما باز در هیاهو و ازدحام آخر شب بی صدا باز در صبح میزبان انواع کاغذها می شود.

رنگ های تبلیغات انتخاباتی که مردم را یاد انقلاب های رنگین می اندازد، زرد، نارنجی، آبی، بنفش، سبز و.... که همچون رنگین کمان در شهر خودنمایی می کنند و برخی ستادها که با آهنگ های تند و به دور از شعور انسانی و بدون محتوا در پی جلب افکار عمومی به رقص و پایکوبی می پردازند.

در این بین برخی نامزدها در کنار تبلیغات محیطی به محیط های فضای مجازی هجوم آورده و فرصت مناسبی را برای تبلیغات خود و برنامه هایشان را فراهم نموده اند به طوریکه با کمترین هزینه می توانند به بهترین نحو رزومه ای از فعالیت ها و عملکردها و اهداف انتخاباتی خود را از طریق راه اندازی کانال ها و سایت های اینترنتی و در سریع ترین زمان ممکن اطلاع رسانی نمایند.

مسلما شوراها مشروعیت خود را از حضور و رای مردم می گیرند، از این استفاده از فرصت انتخابات می تواند در جهت تحقق ظرفیت شورا و تقویت آن ها و سیر تکاملی آن ها موثر باشد و تلاش خود را جهت برگزاری باشکوه تبلیغات انتخابات به کار گیرند اما به چه قیمتی؟ آیا ارزش آن را دارد که به قیمت هنجار شکنی و سلب آسایش افراد جامعه و اسراف های بی رویه در تبلیغات خود را معرفی نمایند؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران