Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای اصولگرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس حوزه اهر و هریس بابیان اینکه وظیفه مجلس و دولت برای بخش خصوصی رفع موانع پیشرو و حمایت همه‌جانبه برای توسعه و اشتغال است، گفت: جبهه مردمی سعی می‌کند تا با برنامه‌ریزی دقیق گره از مشکلات مردم باز کند.

صولت همت‌جو جوبند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده شهروند اهری هستم و زادگاهم شهرستان اهر است و به دلیل اینکه بر مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه اهر و هریس به‌خوبی آشنایی دارم به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم از این حوزه انتخابیه حضور یابم و تا جایی که می‌توانم به منطقه خدمت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تکلیفی که بر دوشم قرار گرفته و به اصرار دوستان و آشنایان و همشهریان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم ثبت‌نام کرده‌ام، افزود: هدف از شرکت در انتخابات خدمت گزاری برای مردم بوده و در صورتی که بتوانم به مجلس راه یابم قطعاً با همکاری و مشارکت مردم توسعه منطقه را از خود به یادگار خواهیم گذاشت.

کاندیدایاصولگرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس حوزه اهر و هریس با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم خدماتی که در شان و منزلت منطقه ما است در منطقه وجود داشته باشد گفت: مردم شهرستان‌های اهر و هریس واقعاً از نظر فرهنگی بی‌نظیر بوده به‌طوری که دقت خاصی در کتاب‌خوانی و مطالعه به‌ویژه در سطح مطبوعات دارند و از این لحاظ زبانزد عام و خاص هستند به‌طوری که وجود بسیاری از نخبگان اهری در اقصی نقاط کشور مبین این امر است.

همت‌جو در مورد برنامه‌های خود در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان‌های اهر و هریس دارای شهرهای و روستاهای بسیار از نظر جمعیت و وسعت هستند و برنامه‌ریزی در این مورد مستلزم دقت و مطالعه فراوان است.

وی ادامه داد: ما ابتدا با نیازسنجی و شناخت نیازهای واقعی منطقه به هدف‌گذاری به‌صورت هدفمند پرداختیم. چراکه این مناطق دارای توانمندی‌های بسیاری در زمینه کشاورزی، دامداری، معدن و مسئله مهم دیگر گردشگری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کاندیدایاصولگرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس حوزه اهر و هریس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 91 به منطقه عنوان داشت: پس از زلزله دل‌خراش سال 91 در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان، سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده ارسباران مرهمی بر دل‌های زخم‌خورده مردم رنجور این شهرستان‌ بود و باعث شناخته شدن این مناطق شد وظیفه ما نیز این است که این شناخت و برجستگی‌های موجود در این مناطق را بالاتر برده و برای پیشرفت و تعالی آن نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

همت‌جو تأکید کرد: رسانه‌ها و مطبوعات برای شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه ارسباران و بالأخص اهر و هریس نقش بسزایی را می‌توانند ایفاء کنند درحالی‌که شهرستان‌های یاد شده از نظر کشاورزی جزو قطب کشاورزی استان محسوب می‌شوند و از طرفی با وجود توسعه باغات در این مناطق بایستی برای فروش و بازاریابی محصولات کشاورزی و باغی توجه و دقت فراوان با انجام مطالعات دقیق داشت.

وی با ذکر اینکه وظیفه مجلس و دولت بایستی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و رفع موانع پیش رو و حمایت آنان بوده باشد، گفت: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف منطقه را دارند باید با همدلی و همکاری مسئولان مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های آنان علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی در تولید نیز تأثیرگذار بوده و اشتغال‌زایی برای جوانان را به ارمغان آورد.

نامزد اصولگرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس با تأکید بر اینکه یکی دیگر از پتانسیل‌های شهرستان‌های اهر و هریس دام‌پروری بوده و ایجاد صنایع جنبی آن در منطقه ضروری است، بیان داشت: با وجود اینکه شهرستان اهر نه‌تنها در آذربایجان شرقی بلکه در شمالغرب کشور بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دام است، این منطقه نمی‌تواند از این ظرفیت خود جهت اشتغال‌زایی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به‌خوبی استفاده کند در حالی که با مدیریتی صحیح می‌توان این ظرفیت را فعال و کمک گسترده‌ای به اقتصاد نمود.

همت‌جو تأکید کرد: ما از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد کارخانجات تولید لبنیات در شهرستان‌های اهر و هریس و منطقه ارسباران استقبال می‌کنیم و معتقدیم این کار بدون ایجاد بستری مناسب برای این عزیزان در جهت تولید محصولات و فراهم نمودن شرایط لازم میسر نمی‌شود.

وی بابیان اینکه بازگرداندن نخبگان و افراد دارای استعداد که بنا به دلایلی از منطقه مهاجرت کرده‌اند از دیگر برنامه‌های ما است، گفت: اغلب مدیران سطح بالای کشوری و نخبگانی که در سطوح کلان و میانی بدنه تصمیم‌گیری کشور فعالیت می‌کنند اکثراً از ارسباران هستند و با توانمندی‌های خود می‌توانند با سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر در آبادانی زادگاه خود نقش عمده‌ای داشته باشند که تلاش ما استفاده از ظرفیت‌های فکری، سرمایه‌ای، تجربیات و ... آن‌ها خواهد بود.

نامزد اصولگرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس با اشاره به اینکه شهرستان‌های اهر و هریس از مناطق معادن غنی مس، طلا و ... کشور محسوب می‌شود، گفت: تحریم‌هایی از سوی دشمنان بر علیه ایران اعمال شده و منطقه ما نیز از آن‌ها بی‌نصیب نمانده و بر اثر تحریم‌های ظالمانه فروش نفت ایران در بازارهای جهانی بسیار کاهش‌یافته و موجب ضرر و زیان فراوان شد و اکنون نیز این امر در زمینه اقتصادی اجازه نمی‌دهد از برخی داشته‌هایمان بهره‌مند شویم و با توجه به این موضوع اکنون زمان آن است که برای توسعه معادن منطقه و کشور برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.

همت‌جو اضافه کرد: توسعه معادن از دیگر برنامه‌هاست که می‌توان با جلب مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه‌گذار تحرکی جدی در این خصوص انجام داد تا زمینه اشتغال صدها و یا هزاران نفر از جوانان بیکار را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و پاسداری از خون شهدا جزو ارزش‌های اساسی ما تلقی می‌شود، بیان کرد: همه بایستی در دفاع از ارزش‌ها در خطوط مقدم باشیم و حتماً هم لازم نیست اغراق کنیم و با توجه به اینکه مردم به خصوصیات و خط و مشی نامزدهای انتخاباتی آشنایی دارند، بنده یک اصولگرا هستم و طبق این گفتمان که درواقع برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی و به بیان عام‌تر نشأت‌گرفته از گفتمان اسلام‌گرایی است را مبنای امور خود قرار داده‌ام.

کاندیدایاصولگرای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس حوزه اهر و هریس بابیان اینکه جمنا و یا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بین مردم ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: پایه و اساس تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که با رویکردی جدید شکل‌گرفته نشات گرفته از اسلام و ارزش‌های انقلابی بوده و هدف اصلی آن با توجه به مردمی بودن، برنامه‌ریزی دقیق و گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

R7887/P1336/S6,47/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان