Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته خبری مبنی برپشت پرده اطمینان صبایی‌هااز بازگشت به لیگ برتر منتشر کردیم. مسئولان باشگاه صبا از سیاه جامگان مشهد و حریفان این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر به طرح ادعای تبانی به سازمان لیگ و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اند.


همانطور که در خبر منتشر شده اشاره کردیم مسئولان باشگاه صبا و بازیکنان این تیم اطمینان خاطر دارند که اتفاقات آینده مقدمات بازگشت آن‌ها به لیگ برتر را فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت موضوع با علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد تماس گرفتیم تا واکنش این مدیر را به اتفاقات اخیر جویا شویم.


عباسی درباره شکایت مدیران باشگاه صبا بهخبرگزاری میزانگفت: تا کنون چیزی رسما به خود بنده درباره این ادعا اعلام نشده است. اما در جریان مصاحبه مدیرعامل باشگاه صبای قم هستم. قضاوت درباره این ادعا را به مردم و اهالی فوتبال واگذار می‌کنم. اگر از طرف صبایی‌ها اتهامی به بازیکنان و عوامل سیاه‌جامگان زده شده باشد قطعا به آن واکنش نشان خواهیم داد


مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره اتفاقات مشکوک در بازی‌های هفته پایانی این تیم گفت: سابقه سیاه‌جامگان برای همه مشخص است. ما فوتبال پاکی ارائه دادیم و با نگاه خدا و امام رضا (ع) و تلاش اعضای تیم در لیگ برتر باقی ماندیم. من هنوز هم فکر می‌کنم مردم بهترین قاضی هستند. بازی‌های هفته پایانی ما هیچ ابهامی ندارد. مثلا در همین بازی با ماشین‌سازی این تیم حملات زیادی روی دروازه ما انجام داد. یک پنالتی هم در دقیقه ۹۷ برای آنها گرفته شد که توسط بازیکن این تیم خراب شد.


عباسی درباره این مسئله که یکی از موضوعاتی که صبای قم روی آن دست گذاشته خراب شدن همین پنالتی مشکوک است تاکید کرد: آیا در فوتبال هر پنالتی که خراب می‌شود مشکوک است؟ اگر بحث تبانی بوده چطور بازیکنان ماشین سازی در دقیقه ۹۷ روی دروازه ما حمله کرده و صاحب پنالتی شده‌اند؟ در بازی با پرسپولیس هم با اینکه این تیم از بازیکنان جوانش استفاده کرد، اما همه دیدند که بارها نزدیک بود به گل برسند. من زیاد علاقه ندارم بیشتر از این درباره توهم افراد دیگر صحبتی داشته باشم؟


مدیرعامل سیاه‌جامگان در پایان در واکنش به پست اینستاگرامی برخی بازیکنان صبا که با اطمینان خبر از بازگشت به لیگ برتر داده‌اند هم گفت: من نمی‌دانم. آقایان انگار در غیب دست دارند! آنها به جای مطرح کردن این بحث‌ها خوشان باید جوابگوی سقوط خود باشند و بروند و اتفاقات و مسائل بازی‌های خودشان را بررسی کنند آن وقت بیایند به دیگران اتهام تبانی بزنند. آنها اگر بازی خود را می‌بردند بدون توجه به اینکه در بازی‌های دیگر چه اتفاقی می‌افتد در لیگ باقی می‌ماندند! شک هم نداشته باشید که تمام تلاش خود را می‌کنیم که در لیگ برتر فصل جدید حضور بهتری داشته باشیم.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد بیشتر از دیگر بازیکنان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس گل زده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما در طول 120 دقیقه دو بار برابر پرسپولیس کامبک زدیم، در ضربات پنالتی هم با اینکه تیم ما اول پنالتی خراب کرد، ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم. این یک برد تاریخی برای آلومینیوم بود و آنهایی که این بازی را دیدند واقعاً لذت بردند.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در لیگ برتر هم ما توانستیم آنها را شکست بدهیم. این بازی همه چیز داشت و شکست دادن پرسپولیس نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی چه پتانسیلی دارد. ما در لیگ برتر از لحاظ امتیازگیری به حق‌مان نرسیدیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

نقی‌زاده در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم و خوشحالم که در برد تیمم سهم داشتم. البته این را هم باید بگویم که همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا هنگام زدن پنالتی آخر استرس نداشت، گفت: استرس نداشتم ولی این دغدغه را داشتم که اگر توپ گل نشود، هواداران و مردم اراک ناراحت می‌شوند. خدا را شکر که روسیاه نشدم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی