Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از بهره برداری سه مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این مراکز در شهرستان بجنورد، اسفراین و گرمه به بهره برداری می رسند.

منیر صادقی در گفت و گو با قدس آنلاین،اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمانی فرهنگی و هنری است که برای پر کردن خلاء آثار و محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/13294150/آیا_دولت_موفق_شده_1_5_اقدامات_فرهنگی_شهرداری_تهران_را_در_کشور_پیاده_کند_هزار_و_یک_خدمت_قالیباف_به_فرهنگ_و_هنر_پایتخت">ایجاد شده است.

وی گفت: امروزه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان داشته و این مراکز مکان های امنی برای رشد و تربیت صحیح کودکان و نوجوانان محسوب می شوند.

صادقی با اشاره به آسیب های اجتماعی مختلف به ویژه در مناطقه حاشیه ای تصریح کرد: به دلیل کمبود امکانات، کودکان و نوجوانان حاشیه شهر خراسان شمالی نیازمند توجه ویژه هستند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور جبران بخشی از امکانات فرهنگی و هنری برای کودکان حاشیه نشین تاکنون اقدامات خوبی انجام داده است.

صادقی گفت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند فعالیت های فرهنگی و هنری این کانون می تواند نقش مهمی در پرورش فکری و روحی آنان داشته باشد.

به گفته وی کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه‌ شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های کودکان و نوجوانان را فراهم می سازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار کرد: همه کودکان و نوجوانان باید حق استفاده از فعالیت های فرهنگی و هنری را داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۰۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری